אריאל פריימן ז"ל
אריאל פריימן ז"לצילום: באדיבות המשפחה

במושב ניר צבי מתמודדים עם הבשורה הקשה על מותו של אריאל פריימן (56) שנהרג במהלך טיול בהודו.

אריאל יצא לטיול בהודו לפני כמה ימים יחד עם אשתו אורית. השניים תיכננו לבקר את בנם אסף, סטודנט לרפואה המטייל שם זה כחודשיים וחצי — ולחזור איתו לישראל לקראת סוף החודש.

במהלך טיול על אחד ההרים החליק לפתע אריאל ונפל ממצוק אל תוך נקיק עמוק. כתוצאה מכך נהרג. "אורית סיפרה שהם צעדו במסלול יחד עם סבל, הגיעו למבוי סתום — ואז אריאל החליק ונפל. היא ואסף ראו את זה מול העיניים", צוטטה ב"ידיעות אחרונות" חברת משפחה.

הדיווח על האסון הועבר לשגרירות ישראל בהודו באיחור, בגלל קשיי קליטה בטלפונים הניידים.

מאז היוודע דבר האסון זורמים לבית המשפחה קרובים וחברים רבים. לבני הזוג יש ארבעה ילדים, שני בנים ושתי בנות. "אריאל היה אדם מדהים, יוצר ויוזם בנפשו, חבר ועילוי. זאת בשורה קשה מאוד לכולנו", סיפרה חברת המשפחה.

פריימן, בעל חברת מחשבים ויזם, ייעץ בשנים האחרונות לכמה חברות ממשלתיות ונוסף על כך כיהן כיו"ר הוועד במושב שבו גר. "אבידה גדולה", אמר אמש בכאב ראש מועצת עמק לוד, דוד יפרח, המכיר את פריימן מתוקף עבודתם המשותפת. הוא סיפר כי אריאל היה פעיל מאוד בעיקר בתחום החינוך, שהיה קרוב לליבו. לדבריו, מעבר לפעילותו הציבורית היה אריאל חובב טיולים אתגריים בעולם. "הוא היה חובב ספורט אתגרי, ועכשיו נפל במהלך טרק. אריאל אהב לטייל בעולםֹ, אהב את החיים. אני בשוק. זה בא לי כמו בום. איבדתי חבר קרוב".