במכבי תל אביב יודעים אחרי שנוצחו הערב (חמישי) בהיכל מנורה-מבטחים על ידי ריאל מדריד 89-82, שהפסד הוא הפסד, אבל מביעים שביעות רצון מהיכולת המשתפרת של הקבוצה.

המאמן ארז אדלשטיין סיכם את המשחק במסיבת עיתונאים שערך ואמר כי היה "משחק שהתאפיין בשתי מחציות שונות. הצלחנו לפתור חלק מהבעיות שלנו במחצית השניה אבל זה לא מספיק נגד ריאל. אי אפשר לתת להם את היתרון הדו ספרתי ולרדוף כי באיזשהו שלב המאמץ גדול מדי. יש הרבה מה לקחת מהמשחק הזה, גם לטובה וגם לרעה וגם ללמוד".

הוא התייחס לבעיות שהתגלו במהלך המשחק ואמר, "הצלחנו לפתור את בעיית ריבאונד ההגנה והדברים זרמו טוב יותר. ניסיתי כל מיני דברים במשחק. ניסינו הרכב מסוים ברבע השלישי וזה הלך אז הלכנו עם זה. אנחנו משתדלים לשחק עם שני מובילי כדור בכל מקרה. אני גאה שהקהל בסיום עמד והריע לכל השחקנים כי הבינו שהם השאירו את הכול על המגרש".

המאמן הספרדי, פאבלו לאסו אמר מן הצד השני, "במחצית הראשונה היינו מצויינים. עשינו טעויות הרבע השלישי - אבל אני שמח שקור הרוח שלנו החזיק ברבע הרביעי. מכבי תל אביב קבוצה טובה. הם אמנם במאזן 0-2, אבל בשני המשחקים הם חזרו לעצמם בדקות החשובות. אני שמח מאו שסיימנו עם ניצחון".