מילבורן. הרגיש בבית
מילבורן. הרגיש בביתצילום: שני צלמים באילת, מנהלת הליגה

ברוכים הבאים לאילת. עונת 2004/5 תחשב אצל רבים מאוהדי הפועל תל אביב כעונה הטובה ביותר בתולדות הקבוצה. היה זה כשזו פתחה את העונה בצורה אדירה עם שלושה ניצחונות רצופים, הישג שלא הצליחה לשחזר מאז.

אחרי שניצחה את שני משחקיה הראשונים העונה, הגיעה הערב (שלישי) הפועל ת"א אל אילת בניסיון לשחזר את ההישג הגדול ההוא מלפני למעלה מעשור, אך כשלה. לאחר קיץ קשה שחלף על הקבוצה מאילת כשזו החלה בהכנות לעונה באיחור רב ובמיעוט של כסף, פתחה זו את העונה עם שני הפסדים רצופים.

הערב, במשחקה הראשון לעונה מול הקהל הביתי, הצליחה אילת לחבר את היכולת לניצחון כשמעל כולם היה זה הקפטן אפיק ניסים שגרם לאדומים מתל אביב לחזור למרכז עם הפסד ראשון העונה בליגה הבכירה ולזנוח את החלומות על שחזור ההישג מלפני 11 שנים אחרי הפסד בתוצאה 72:89.

היה זה משחק בין שני מאמנים שהיו עד לפני עונה חברים לצוות האימון, כשעודד קטש אימן את הפועל ת"א במשך עונה וקצת, ואז הוחלף על ידי עוזרו שרון אברהמי בסיום המחזור הרביעי אשתקד. אגב, מאז הפיטורים של קטש ומינויו של אברהמי במקומו, מאזן הניצחונות עומד על 3:0 לטובת קטש. מי אמר שחילופי מאמנים מצליחים?

הפועל ת"א? זו יכולה להתנחם בכך שקיבלה בחזרה את הקפטן רביב לימונד למספר דקות משחק. כי כשהאנרגיות נגמרות לשחקנים באדום, היכולת לא תספיק. בטח לא כשבעוד פחות משבוע תפגוש חיה פצועה וקבוצה רעבה כמו מכבי ת"א לדרבי הראשון של העונה בליגת ווינר סל.

הרבו לקלוע לאילת: מילבורן 24, ניסים 20, באקנר 17, ספיר 7, רוס 6, הנרי ורות'בארט 5 כ"א, שרון 3, דנינו 2.

לתל אביב: בנקס 25, טאקר 13, וויליאמס 10, בלאט 9, האואל 6, נאור 5, גינת 4.