הכתום עולה. אחרי שבעונה שעברה הרשימה במפעל היורופקאפ האירופי ואחרי שזכתה בצורה סנסציונית והיסטורית באליפות המדינה שבכדורסל, מכבי ראשון לציון ממשיכה לעשות חיל, והפעם - במפעל החדש של פיב"א, מפעל ליגת האלופות.

אחרי שניצחה במחזור הפתיחה את קטאייה הפינית, אירחה הערב (שלישי) האלופה מראשון לציון את אורדאה הרומנית למשחק במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות שבכדורסל, ובקלילות ויעילות גברה עליה בתוצאה 56:69, תוך תצוגת משחק יוצאת מהכלל.

הכתומים מראשון הציגו עליונות לכל אורך המשחק, כשמלבד דקות מעטות ברבע השני, עשו ככל העולה על רוחם והובילו בפער דו ספרתי בשלבים רבים במשחק. האורחים הרומנים כבר עם שני הפסדים במפעל החדש של פיב"א, ועושה רושם כי על אף ניסיונות האיגוד הכדורסל האירופי למשוך יריבות איכותיות, אלה כשלו במאמציהם.

כאמור, כבר מהפתיחה אפשר היה לראות את יחסי הכוחות שנטו בבירור לטובת הישראלים מעיר היין. ג'בון מקריי עם מספר מהלכים ושלשה של היליארד קבעו יתרון 2:8 לאלופה הישראלית כבר מהפתיחה, ועם הגנה אדירה של הכתומים, 10 דקות מפתיחת המשחק הובילו אלה בתוצאה 10:22.

אל הרבע השני עלו השחקנים הרומנים מעט חדים יותר והצליחו למזער את ההפרש עד לחמש נקודות לחובתם, אך שלשה של ריצ'רד החזירה את ההפרש לדו ספרתי עם 19:29, ולמחצית ירדה האלופה כשהיא מובילה ב-15 נקודות, 25:40.

המגמה נמשכה גם ברבע השלישי. שחקני ראשל"צ קלעו מכל מקום על הפרקט מצד אחד, קפצו לכדורים חוזרים בצד השני והצליחו לברוח ליתרון שיא בן 21 נקודות, 38:59.

הרבע הרביעי היה כבר כולו לפרוטוקול בלבד כשראשון כבר ברחה ליתרון 40:64. משם הרומנים כבר לא הצליחו ולו לדגדג את שחקני האלופה הישראלית ובסיום - 56:69 לכתומים מראשון לציון שמנחילים לרומנים הפסד שני במפעל מול מאזן מושלם של שני ניצחונות.