"הצלובה" הפלשתינית
"הצלובה" הפלשתיניתצילום: צילום מסך. מבט לתקשורת הפלשתינית

תחת הכותרת "ציורים תמימים המביעים את רגשותיהם של ילדי פלשתין", פרסמה תנועת הפתח' של אבו מאזן ציורי ילדים המבטאים את השאיפה לאלימות ולמחיקתה של ישראל.

במכון 'מבט לתקשורת הפלשתינית' מציגים כמה מהציורים ובהם ציור בו נראית ישראל, מיוצגת על ידי איש בבגד כחול עם מגן דוד על חזהו, שאוכל גופה של פלשתיני עטופה בדגל פלשתיני. מראש הגופה נשפך דם, ועל השולחן לצד האיש ניצבת כוס מלאה בדם.

בציור אחר, אותו ציירה ילדה פלשתינית, נראית אישה צלובה הלבושה בצבעי הדגל הפלשתיני, וגופה מעוצב בצורת מפת "פלשתין," הכוללת את כל שטחי ישראל והרש''פ. במכון 'מבט' מעירים כי נושא הצליבה חוזר על האנלוגיה כי הפלשתינים הם קורבנות בדומה לישו הנוצרי.

ציורים אחרים מציגים תמיכה באלימות כאמצעי לגיטימי להתנגדות פלשתינית לישראל. בציור ילדים אחד נראה צעיר פלשתיני יורה אבן קלע, ובציור אחר יד מונפת בניצחון ומאחוריה רובה. "הציורים האלה", מציינים ב'מבט', "משקפים את העידוד של פת"ח והרש"פ לשימוש באלימות נגד ישראל, ואת האדרת המחבלים בתור גיבורים".

ציורים נוספים שהופיע בעמוד הפייסבוק של הפתח' שיקפו את תפיסת העולם כי כל ישראל היא "פלשתין". זאת באמצעות הצגת מפת "פלשתין" של הרש''פ המוחקת לחלוטין את קיומה של ישראל ואת זכות הקיום שלה.

"הרש''פ ופת''ח חוזרות שוב ושוב על מסר זה. בתכניות ילדים בטלויזיה הפלשתינית נאמר כי "הכל יחזור אלינו". מנגנון הביטחון הלאומי של הרש''פ מפרסם פעמים רבות בעמוד הפייסבוק שלו תמונות מרחבי ישראל, ומציין כי האתרים המצולמים נמצאים ב"פלשתין", ואף תשבצים מציגים ערים ישראליות כחלק מ"פלשתין הכבושה", אומרים ב'מבט'.

מציורי הילדים בעמוד הפתח'
מציורי הילדים בעמוד הפתח'צילום: צילום מסך. 'מבט'