כוכב הבייסבול האגדי קורט שילינג שאל שאלה "אסורה" בראיון ברשת CNN בסוף השבוע.

שילינג, שהסתבך במהלך שנותיו כפרשן ספורט בשל התבטאויות "בלתי תקינות פוליטית", הפנה את השאלה למראיין היהודי, ג'ייק טאפר, במהלך ראיון בו הודיע כי הוא גם שוקל קריירה פוליטית.

"הייתי רוצה לשאול אותך משהו כאדם שמקיים את הלכות הדת היהודית, ושעושה זאת מגיל צעיר", פנה אל טאפר. "אני לא מבין – ואולי זה משום שאני חובבן, ואינני פוליטיקאי – איני מבין איך בני האמונה היהודית מסוגלים לתמוך במפלגה הדמוקרטית, אשר במהלך 50 השנים האחרונות היתה אנטי-ישראלית, ואנטי-ישראל היהודית, בצורה כל כך ברורה".

"איני יודע מה עוד צריך להיעשות, להיאמר או לקרות, בשביל שאנשים יבינו שהם לא... המפלגה הדמוקרטית פועלת בתיאום עם ישראל רק משום שקיימים הסכמים שמחייבים אותך לנהוג כך", הוסיף.

טאפר השיב שהוא לא יכול לדבר בשם העם היהודי ושהוא אינו משתתף בבחירות אותן הוא מסקר כעתונאי, אך הוסיף שהוא מנחש כי "אחת מהסיבות שבגללן הרבה יהודים הם דמוקרטים קשורה יותר לתמיכה של הדמוקרטים בתוכניות רווחה חברתית ודברים מעין זה, ופחות בישראל. ואני מכיר הרבה יהודים שהם תומכים מאוד חזקים של ישראל שכן תומכים במפלגה הרפובליקנית".

שילינג ספג ביקורת בשל שאלתו ורואיין על כך למחרת היום ברשת MSNBC. "כנראה שאני אנטישמי", אמר שם במרירות, "משום שהיתה לי החוצפה לשאול אדם ששייך לאמונה היהודית, מדוע בני האמונה היהודית מצביעים לדמוקרטים. כי הרי אסור לי להקשיב להסבר של מישהו מתוך האמונה [היהודית], במקום לתקשורת, שכמובן אינה מוטה ואין לה אג'נדה".

שילינג שימש כפרשן ברשת הספורט ESPN והושעה זמנית בשנה שעברה לאחר שצייץ תמונה שהשוותה בין מוסלמים קיצוניים לבין נאצים. השנה פוטר סופית מ-ESPN לאחר שהעלה בפייסבוק תמונה ובה ביקורת על דרישתם של שמאלנים לאפשר לגברים שטוענים שהם נשים להשתמש בשירותי נשים.