האחת סופרת ניצחון בכורה, השניה כבר עם הפסד שני ברציפות. בעוד זמן קצר יעלו מכבי תל אביב והפועל ירושלים על הפרקט מול יריבותיהן האירופיות להערב במסגרות היורוליג והיורוקאפ, ובינתיים, היו אלה שתי קבוצות ישראליות ששיחקו הערב (רביעי) באירופה - בני הרצליה ועירוני נהריה.

אחרי הפסד מתסכל מאוד לאקדמיק סופיה בהארכה במחזור הראשון, הערב השיגה בני הרצליה את ניצחונה הראשון באירופה כשניצחה את אלופת סלובקיה פרייבידזה בתוצאה 64:89.

למעשה, ניצחונה של הרצליה הערב היה הראשון שלה מזה שנים, כשזו המשיכה להציג יכולת גבוהה כמו שהציגה עד כה במשחקיה העונה. הגנת ברזל היא שעזרה להרצליה לפתוח כבר בפתיחת המשחק פער דו ספרתי, אותו הפעם בניגוד למשחק במחזור הראשון, לא שמטה בדרך לניצחון היסטורי באירופה.

מי שלא הצליחה לנצח גם הערב במפעל האירופי בו היא לוקחת חלק זו עירוני נהריה המבטיחה.

נהריה שפגשה את קבוצתו של המאמן הישראלי ננו גינזבורג, נימבורק הצ'כית, הפסידה הערב בפעם השניה במפעל ליגת האלופות של פיב"א בתוצאה 66:78.

המשחק שהתחיל רע עבור שתי הקבוצות שאיבדו לא מעט כדורים במחצית הראשונה, 18 במספרם, קלעו באחוזים רעים, ונראה היה כי השתיים מתחרות על מי תפסיד את המשחק ופחות מי תנצח.

אחרי 31:33 במחצית לזכות הצ'כים, הצליחו אלה לברוח ברבע הרביעי והאחרון כשקלעו מספר שלשות. בסיום, עוד הפסד מאכזב לסגולים מנהריה. בדרך להדחה מוקדמת מהמפעל האירופי החדש של פיב"א?