איצטדיון טדי.המשחק יתקיים כרגיל בתנאים מגבילים
איצטדיון טדי.המשחק יתקיים כרגיל בתנאים מגביליםחזקי עזרא

משחקה של בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השמיני בליגת העל שבכדורגל הערב (שני) באצטדיון טדי, יתקיים כמתוכנן. כך הודיעו לפני זמן קצר במנהלת הליגה לכדורגל, בתום ישיבה מערכתית של כל הגורמים המעורבים בעניין.

כזכור, מוקדם יותר היום הודיעו במשרד התמ"ת כי בתום ביקור פתע שערכו באצטדיון שבבירה, נשלל רשיון העסק של האצטדיון דבר שמונע קיום אירועים ומשחקים בו, כשבלי אישור שכזה משטרת ישראל אינה רשאית לאבטח את המשחק המתקיים בו.

במשרד התמ"ת אמרו כי שללו את רישיון העסק מאחר שבביקור הפתע התברר כי הוצבו על גג האיצטדיון פאנלים סולאריים, שתפקידם לייצר חשמל עבור האצטדיון עצמו, זאת מבלי לקבל את אישור המשרד ומבלי לתאם זאת מולם. בבית"ר טענו כי האישורים הושגו, כשהאחריות לכך היא של עיריית ירושלים המנהלת את האצטדיון וחברה חיצונית המועסקת על ידם היא שהתקינה את הקולטים.

בפגישה שנערכה במשרד התמ"ת, החברה האחראית על העבודות באצטדיון, יחד עם מנהל אגף הספורט בעירייה ומנהל הקבוצה הירושלמית בעבר כמו גם שחקן עבר של המועדון, איציק קורנפיין, הציגו אלה את האישורים הנדרשים ובמשרד התמ"ת החליטו לאשר את קיום המשחק אך בתנאים מגבילים כשייאסר על אוהדים לשבת ביציע המערבי, כשעל גג היציע הזה מותקנים הפאנלים.

בהודעה שהוציאו בבית"ר נמסר כי "משרד התמ"ת ומשטרת ישראל אישרו את קיום המשחק הערב באצטדיון טדי נגד בני יהודה תחת הגבלה כי היציע המערבי יישאר סגור".

מאחר שישנם לא מעטים שרכשו כרטיסים ליציע המערבי, הוחלט כי "כל מי שמחזיק כרטיס ליציע המערבי יופנה ליציע הצפוני, כל מי שמחזיק כרטיס ליציע הכבוד ולתא העיתונאים יופנה ליציע הצפון מערבי. סדרנים באצטדיון יפנו את בעלי הכרטיסים למקומות החלופיים".