רן בן שמעון. יפוטר?
רן בן שמעון. יפוטר?צילום: פלאש 90

משבר? בית"ר ירושלים שוב מסיימת משחק בליגת העל שבכדורגל העונה באכזבה רבה. הירושלמים שהיו עדיפים הערב (שני) על היריבה שממול, בני יהודה תל אביב, סיימו בתוצאת תיקו 2:2 את משחקם במסגרת המחזור השמיני בליגת העל שבכדורגל, תוצאה שחוזרת על עצמה אצליהם בפעם הרביעית העונה. נתון היסטורי כמעט.

המשחק שהתקיים תחת תנאים מגבילים שהעמידו במשרד התמ"ת, בשל בניה של פאנלים סולריים על גג היציע המערבי, בניה שכמעט והביאה לביטול המשחק הערב בשל העובדה כי לא הוצגו למשרד התמ"ת האישורים הנדרשים, התנהל כמעט באופן חד צדדי כשמלבד 7 דקות בפתיחת המחצית השניה, השליטה הייתה של הירושלמים כמו גם מצבי ההבקעה.

בני יהודה שהגיעה לאחר זעזוע בקבוצה כשמאמנם מתחילת העונה אריק בנאדו פוטר בשבוע שעבר מהקבוצה, נראתה מחוייבת מעט יותר כמי שמחליף את בנאדו הוא מאמן השוערים הוותיק של הקבוצה יעקב אסייג.

בני יהודה אמנם עדיין עם ניצחון אחד בתום 8 מחזורים, אבל תוצאת התיקו הערב שהוציאו מול הירושלמים, נוטעת בהם תקווה רבה להמשך העונה.

הירושלמים? עבורם מדובר בתיקו חמישי העונה, ונראה כי מעמדו של רן בן שמעון, מאמן הקבוצה אינו חסין. יהיה המאמן החמישי המפוטר העונה?

המשחק נפתח בסערה כשכבר לאחר 5 דקות של משחק כבש איתי שכטר לאחר הדיפה רעה של שוער בני יהודה. עבור שכטר שכבש בנגיחה היה זה שער הבכורה העונה בליגת העל, שער לו חיכה זה זמן רב.

בהמשך בית"ר המשיכה ללחוץ ולהגיע למצבי הבקעה אך אלה הסתיימו מבלי כיבוש, ובפתיחת המחצית השניה בני יהודה הענישה ובגדול. 2 דקות מפתיחת המחצית השניה החזיר מרסל הייסטר כדור אל שוער הצהובים שחורים בוריס קליימן, שהסתבך ואלמוג בוזגלו כבש בקלילות מול שער חשוף את שער השיוויון המפתיע.

לא עברו חמש דקות ובני יהודה הכניסה להלם את אוהדי בית"ר ושחקני הקבוצה כולה. כיסוי לא טוב של יובאנוביץ' על ידי הגנת הירושלמים איפשרה לו לכבוש בנגיחה מקרוב את המהפך ובבית"ר הלחץ החל לתת את אותותיו.

הקהל הירושלמי החל לקרוא לבן שמעון להתפטר, ורק בדקה ה-78 עידן ורד נתן אוויר לנשימה והמון תקווה, כשכבש מקרוב את שער השיוויון.

בית"ר עוד ניסתה לכבוש ואף הייתה קרובה לכך, אם כי גם בני יהודה כמעט וניצחה את המשחק בשתי התקפות מתפרצות שנעצרו אצל שוער הירושלמים, בוריס קליימן, ובסיום - 2:2 בטדי.

בשבוע הבא - בית"ר מארחת את הפועל רעננה. הניצחון השלישי העונה יגיע מול הקבוצה מהשרון?