אברהם גרנט. יעד לטרור המצרי?
אברהם גרנט. יעד לטרור המצרי?צילום: פלאש 90

זה לא רק ספורט. בימים אלו מתקיימים משחקי מוקדמות המונדיאל באפריקה, ומסתבר ששם עסוקים לא מעט גם בדברים שרחוקים מספורט, בלית ברירה.

אחד מהמשחקים המרתקים ביותר במוקדמות המונדיאל ביבשת הישנה יהיה זה שיפגיש בין נבחרות מצרים וגאנה. גאנה, אותה מאמן אברהם גרנט הישראלי, נחשבת ליריבה הגדולה של מצרים בקרב על ראשות הבית ממנו רק אחת תעפיל אוטומטית אל טורניר המונדיאל 2018 שיתקיים ברוסיה.

בעוד שבועיים יתקיים המשחק בין השתיים באלכסנדריה שבמצרים, כשבגאנה ביקשו שלא לקיים את המשחק על אדמת מצרים, שכן לטענתם ישנו חשש לפגיעה במאמן הנבחרת, הישראלי אברהם גרנט.

בקשת גאנה נדחתה במיידי, אבל נראה ששם ידעו מה אמרו כשבכלי התקשורת במצרים מדווחים הבוקר (שלישי) כי חוליית טרור מצרית תכננה להתנקש בחייו של גרנט במהלך המשחק בין שתי הנבחרות בעוד כשבועיים.

בהתאחדות הכדורגל המצרית חשפו במהלך הימים האחרונים חוליה שתכננה לפגוע במאמן הישראלי של נבחרת גאנה, כשבין היתר אספו חברי החוליה מידע על המאמן כולל המקום בו ישהה בעת הגיעו למצרים יחד עם נבחרת גאנה לקראת המשחק בין השתיים.

לא רק זאת, אלא שחברי החוליה תכננו לגרנט קבלת פנים עוינת במיוחד בשדה התעופה לשם יגיע יחד עם נבחרתו, כזו שתיגרר לפסים אלימים בכוונה תחילה.