עו"ד מארק צל
עו"ד מארק צלצילום: אלירן אהרון

עו"ד מרק צל יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל אומר לערוץ 7, שכל הסימנים בשטח מראים שדונלד טראמפ יהיה נשיא ארה"ב הבא.

"סיכוייו הולכים ומשתפרים מיום ליום, גם בנתונים הארציים וגם במדינות המתנדנדות, אנחנו או בתיקו או מובילים. לפי כל הדיווחים שיש לנו מהשטח - כל הסימנים מראים נצחון בשמיני בנובמבר. אני הוזמנתי להיות במטה בארה"ב ביום הבחירות ואני אף שוקל את האפשרות להיות שם", סיפר צל.

לדבריו לאחר הבחירות התקשורת בארה"ב תצטרך לעשות חשבון נפש. "לצערי זה נתון שכלי התקשורת בארה"ב ואחריהם כלי תקשורת גם בישראל - למעט ערוץ 7 שהוא מאוזן והוגן ואני מברך אתכם שתמשיכו להיות הוגנים ומאוזנים - כולם מוטים כלפי קלינטון, זו תופעה אוניברסאלית בינלאומית שכולם נגד טראמפ. אנחנו לא מרוצים מהתופעה הזאת ואני מקווה שאחרי הניצחון הצפוי שלנו הדבר הזה ישתנה".

צל מסביר שהציבור בארה"ב מגלה יום אחרי יום מה עומד מאחורי המועמדת הילארי קלינטון. "אני רואה איך הציבור מתייחס לכל השקרים והפשעים של הילארי אפילו לפני הסקנדל האחרון. היום אמור להיות עוד סקנדל, שוויקיליקס ישחרר חלק מה-33 אלף מיילים שהילארי מחקה. יש עכשיו בציבור הבנה שאי אפשר לסמוך על הילארי".

לדבריו גם אלה שאינם נמנים על אוהביו של טראמפ יצביעו עבורו בשבוע הבא, "לא כולם אוהבים את טראמפ, אבל מערכת הבחירות הזאת אינה בין טראמפ להילארי, אלא היא על הצורך להחזיר את הממשל לידיים של הציבור. קלינטון היא חלק מהאליטה והיא הסמל של הממסד. והציבור רוצה שהמנהיגות בוושינגטון תחזור לציבור".