תלמידי בית ספר
תלמידי בית ספרצילום: פלאש 90

חברי כנסת מהשמאל הקיצוני מקדמים הצעת חוק שתחייב אנשי חינוך לעבור הכשרה בנושא מגדר ונטייה מינית.

כידוע, מה שהשמאל מכנה "לימודי מגדר" ניתן להגדרה מדויקת יותר כשטיפת מוח היוצרת בלבול לגבי יחסי המינים, ואף לגבי עצם קיומם של שני מינים נבדלים. זאת, במסגרת הלוחמה הפסיכולוגית הכללית שמנהל השמאל הקיצוני נגד התפיסה המקדשת את קשר הנישואין בין גבר ואישה.

על הצעת החוק חתומים מיכל רוזין, יעל גרמן, מרב מיכאלי, דב חנין, זהבה גלאון, יוסי יונה ונחמן שי.

החוק המוצע קובע כי "אנשי מקצוע העובדים במערכת החינוך, אשר עיסוקם מותנה בקבלת רישיון או תעודה, או שתעודה היא תנאי להעסקתם, יחויבו בהכשרה ייעודית בנושא מגדר ונטייה מינית, כתנאי לקבלת הרישיון או התעודה". מן הסתם, יחול החוק גם על מחנכים במגזר הדתי והחרדי, הזקוקים לתעודות ורשיונות שונים.

העמקת ידע או שטיפת מוח?

"תכלית החוק המוצע היא להעמיק את הידע הנרכש בקרב אנשי המקצוע, הן כדי להיטיב עם תלמידים הזקוקים לעזרתם בענייני מגדר ונטייה מינית ולסייע בשמירה על שלומם ובריאותם הרגשית, החברתית והפיזית והן כדי לסייע ביצירת אקלים שוויוני, פתוח ומכבד במוסדות החינוך".

כפי שהראינו במדור "הקרב על המשפחה", מערכת החינוך כבר אימצה מדיניות של שטיפת מוח "מגדריסטית" לתלמידים. מערכי השיעורים מעודדים בנות לחוש מקופחות ומעוררים בהן זעם כלפי זהותן המינית ונגד הבנים.

החוק המוצע מצטרף לאלפי חוקים בנושאים הקשורים למיניות ויחסי המינים שהוגשו מאז הוקמה הוועדה לקידום מעמד האישה ב-1992. מחקר של פרופ' עוז אלמוג מצא כי רק בכנסת ה-13 וה-14 הוגשו יותר מ-550 הצעות חוק פמיניסטיות.