אילוסטרציה
אילוסטרציהOffice XP

גבר כבן ארבעים התמוטט במירוץ חיפה המתקיים הבוקר (שישי) ופונה במצב קשה לבית החולים בעיר. הוא נפגע ממכת חום, טופל על ידי צוות של מד"א והובהל לבית החולים רמב''ם, משם נמסר כי מצבו קשה והוא מורדם ומונשם.

נוסף אליו פינו צוותי מד"א עוד שישה נפגעים לבתי החולים - בהם שלושה במצב בינוני ממכת חום ושתי נערות בנות 12 שנחבלו בגפיים. בסך הכל טיפלו חובשי מד"א ב-28 ממשתתפי המירוץ.

במירוץ חיפה שנערך זו השנה ה-19, משתתפים כ-15 אלף רצים. ראש העיר יונה יהב הזניק ב-6:30 בבוקר את מירוץ חצי המרתון, שבו זכה איימרו עלמיה, בן 26 מפתח תקווה, בזמן של 1:08:16.

בהמשך התקיימו מרוצים למרחקים של 10 ו-5 ק"מ, וכן מרוצים עממיים למרחקים של 2.5 ו-1.2 ק"מ בהם לקחו חלק אלפי בני נוער, משפחות, ארגוני עובדים ועוד.

ראש העיר חיפה יונה יהב אמר כי "מירוץ חיפה הוא חגיגה לכל שוחרי הספורט בישראל. הטווח הרחב של גילאי המשתתפים מעיד על היענות עצומה לאתגר הריצה במסלול היפה החולף לאורך שפת הים.

"חיפה מיצבה את עצמה כבירת הספורט בזכות המתקנים המתקדמים בארץ המארחים אירועי ספורט בינלאומיים כמו מרכז השייט החדש בחוף השקט, המסלול האולימפי לאופני ערים, היכל הספורט 'רוממה' ואצטדיון 'סמי עופר' שנבחר לאחד מעשרת האצטדיונים היפים בעולם", הוסיף.