ברוך השב. הפעם האחרונה בה גלבוע גליל החזיקה ברצף של שני ניצחונות בליגת העל שבכדורסל, הייתה בנובמבר 2014. אז הרצף נעצר בבית מכבי שבראשון לציון, כשהפסידה לקבוצה המקומית בתוצאה 72:80. הערב (מוצאי שבת) שוב נעצר הרצף של הקבוצה מעמק יזרעאל, שוב על ידי מכבי ראשון לציון באולמה הביתי כשזו ניצחה במשחק דרמטי בתוצאה 73:75.

האלופה מראשון לציון הגיעה למשחק הערב שפתח את המחזור החמישי בליגת ווינר סל, עם חיזוק בדמות חזרתו של שון דאוסון הישראלי המוכשר שניסה את מזלו בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, ומשלא הצליח לקבל חוזה מובטח לעונה הקרובה חזר זה אל הקבוצה אותה הוביל לאליפות היסטורית בעונה שעברה.

את משחק החזרה שלו במדים הכתומים הפסיד דאוסון בשבוע שעבר כשהכתומים נחלו הפסד ראשון באירופה לקרשיאקה הטורקית במפעל ליגת האלופות של פיב"א, הפסד שהצטרף אל ההפסד במחזור הקודם למכבי קריית גת. ניצחון היה הכרחי להם הערב.

הכתומים פגשו יריבה לא רעה בכלל, כזו שהחזיקה עד למשחק הערב במאזן דומה לשלהם, שני ניצחונות לעומת שני הפסדים, ומי שהנחילה לסגנית האלופה מירושלים את הפסדה הראשון העונה בליגת ווינר סל.

המשחק שהיה צמוד מאוד לכל אורכו, הסתיים עם סל ועבירה של מי שהיה במוקד העניינים - שון דאוסון ש-3 נקודות שלו קבעו - 73:75 לאלופה מראשון. בא בדיוק בזמן.

המשחק שנפתח בקצב מהיר הציג שתי קבוצות ללא הגנה כשבראשון היו אלה ג'אבון מקריי, צ'ארלס תומאס וניצן חנוכי שקלעו בפתיחה, ואילו אצל האורחת מהגלבוע היה זה יחזקאל סקוורר שקלע שתי שלשות, ואחרי חמש דקות של משחק עמדה התוצאה על 10:11 לטובת ראשון.

שלשה נוספת של סקוורר קבעה שיוויון 13:13 ואחרי 10 דקות של משחק הראה לוח התוצאות יתרון נקודה לכתומים מעיר היין, 18:19.

דווקא האורחים מהצפון פתחו את הרבע השני טוב יותר, כשפתחו פער בזכות ריצת 7:0, עם 25:19. הפער עוד הספיק לרדת במעט אחרי שלשה של ריצ'ארד, אבל כזו מצידו של סקוורר שמרה על היתרון של האורחים מהגלבוע, 32:26.

שחקני האלופה הצליחו להפוך את התוצאה ממש עם הירידה להפסקת המחצית, כשהתוצאה עמדה על 36:39.

את המחצית השניה פתחו שחקני האלופה כמו שסיימו את זו הראשונה, כשאלה רצו ליתרון 6 נקודות בפתיחה עם 42:48. אבל ארבע נקודות רצופות של סיגרס צימקו את היתרון ל-2 נקודות בלבד.

דאוסון בנקודות ראשונות שלו בליגת העל העונה קבע 52:53 לראשון, ואל הרבע האחרון ירדו השתיים כשראשון מובילה 54:58.

המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע הרביעי והמכריע, כשראשון הציגה משחק הגנה חלש במיוחד שאיפשר לאורחים מהגלבוע להפוך את התוצאה ולהוביל 71:63.

שחקני האלופה התעוררו והחלו לצמק את התוצאה לקראת סיום המשחק וחטיפה של דאוסון בסיומה סחט סל ועבירה השאירו את הניצחון באולם שבראשון לציון עם 73:75.