שחקני באר שבע חוגגים.
שחקני באר שבע חוגגים.צילום: פלאש 90

חמסה. בחמשת המחזורים האחרונים עומדת הפועל באר שבע עם מאזן של 17 שערי זכות ושער אחד חובה. מספרים של אלופה? עוד מוקדם בכדי להמר, אבל אם החלום האירופי ייגנז עם הדחה בתום שלב הבתים, ליריבותיה של הפועל באר שבע העונה בליגת העל שבכדורגל, מצפים חיים קשים מאוד.

בינתיים, גם עם התמודדות במפעל האירופי, הליגה האירופית, מצליחים שחקני באר שבע לצלוח משחקים מנטליים לא פשוטים, כשהערב (ראשון) עשו זאת בקלות מול היריבה מהדרום, העולה החדשה הפועל אשקלון.

אשקלון, שחטפה חמישייה דומה רק לפני שבוע מרגלי שחקני מכבי חיפה, ממשיכה להציג יכולת עלובה, כזו של יורדת בטוחה כבר בשלב כל כך מוקדם העונה. בשר התותחים של הליגה ממש.

החגיגה האדומה של באר שבע החלה כבר בדקה ה-19 כשבן שהר כבש את השער הראשון לזכות האדומים מבירת הנגב בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. חמש דקות לפני הירידה להפסקת המחצית השלים שהר צמד, כזה שהעלה את מאזן כיבושיו העונה בליגה הבכירה לחמישה שערים בשלושה מחזורים.

גם על השער השלישי אחראי שהר, כשהפעם היה הוא על תקן מבשל, כשסידר למיכאל אוחנה לחגוג את זימון הבכורה לנבחרת הלאומית הבוגרת, זימון אותו קיבל מוקדם יותר היום, עם שער בדקה ה-62.

לא עברו 9 דקות ובאר שבע כבשה בקלילות מרגיזה את הרביעי שלה, הפעם על ידי בן ביטון, וארבע דקות לסיום הזמן החוקי של המשחק כבש מוחמד גדיר שער בכורה בליגה.

אשקלון? יכולה להתנחם בכך שכבשה שער מצמק וראשון שלה אחרי 641 דקות ללא שערים לזכותה העונה. היורדת הבטוחה של הליגה? נראה שכן.

באר שבע שומרת על המקום הראשון ועל הפער ממכבי ת"א, גם אם זו תנצח הערב את מכבי פתח תקווה עם ניצחון חמישי ברציפות בליגת העל שבכדורגל.