מסחר בבורסה
מסחר בבורסהפלאש 90

אם רציתם לדעת סוף סוף איך סוחרים בבורסה ומרוויחים כסף, עם כל הריגושים והבנת מונחי היסוד שלה, הפלטפורמה שנקראתבורסה לנד מאפשרת לכם לעשות זאת תוך כדי משחק.

תחרויות הבורסה לנד נקבעות לפי רמת העניין שלכם בבורסה, כשהידע שלכם יכול להשתפר בה תוך כדי משחק ולמידה מתמדת בהשקעה מינימלית בלבד. אם יש לכם אנדרואיד או מחשב ביתי (אפליקציה לאייפון תושק בקרוב) ואתם בני 18 לפחות, זהו הזמן שלכם ללמוד על שוק ההון, וללמוד איך לנהל את הכסף שלכם בפלטפורמה מפוקחת, מוגנת שמאפשרת לכם להשתתף בתחרויות יומיות, תחרויות שבועיות, חודשיות או שנתיות בעזרת כל המכשירים הפיננסיים שנמצאים בעולם האמיתי והועתקו למשחק הסגור שנקרא בורסה לנד.

מה זה בורסה לנד?

אם טרם למדתם כל מה שצריך לדעת על שוק ההון אבל פחדתם ללמוד בבורסה עצמה ואתם רוצים ללמוד בקצב שלכם וליישם את הידע הזה, בורסה לנד מאפשר לכם בדיוק את זה – להיכנס למאגר הידע של האקדמיה לשוק הון שהוא חלק מהמשחק, לרכוש ידע וליישם אותו לצבירות ניסיון של ממש בפלטפורמה הסגורה שלנו. אתם נרשמים למשחק ומזינים פרטי משתמש ומתחילים לעקוב אחר פרסום פרטי התחרויות שמתקיימות בה וכולן נושאות פרסים.

הנהלת האתר מפרסמת כל הזמן את תנאי התחרות ומועדיה, תנאיה, גובה הפרסים בה שיכולים להיות כספיים או שווי ערך, סכום פתיחה בתחרות. תשלום דמי הכניסה מתבצע באמצעות שקלים או Doji (המטבע הווירטואלי שלנו) או בשילוב של השניים. המטבע הווירטואלי נצבר במספר דרכים: 1. ברישום לפלטפורמה 2. חבר מביא חבר. 3. השתתפות פעילה בתחרויות. 4. זכיה. הDoji הינו חסר ערך בעולם האמיתי אבל בבורסה לנד הוא המטבע שאיתו ניתן להיכנס לתחרויות השונות.

המסחר בבורסה לנד הוא בדיוק לפי אותם חוקים של בורסה אמיתית!

מה עושים עם הזכיות?

לשיקולכם. לזכות וללכת או להמשיך את הריגושים ולעבור בחשבון שלכם לתחרות הבאה, שיכולה להיות אפילו נושאת יותר פרסים, עם סיכויים ותנאים שייקבעו על ידי ההנהלה ויפורסמו במועד, בדיוק כמו תשקיפים והנפקות שיש בעולם האמיתי.

זהו משחק פרטי שאינו קשור לאף מוסד, אבל מחקה את החוקים והנהלים של הבורסות הגדולות, כדי שתצברו את הידע שלכם ותסחרו באותם ניירות ערך. כך, תוכלו ליישם את הידע והניסיון שצברתם במשחק ובתחרויות גם בעולם הלא-וירטואלי, אחרי שהוכחתם לעצמכם שאתם יכולים בהחלט לנצח גם שם.

התנהלות חוקית ומפוקחת

כל התחרויות בבורסה לנד מפוקחות על ידי רואה חשבון חיצוני ועו"ד מלווה, החשבונות מתנהלים על ידי המשתתפים שיכולים להקים קבוצות או להתנהל לבד. חלק מהתחרויות בעלות כספית, חלק רק בDoji וחלק בשילוב של שניהם.

המשחקים מרתקים ומחייבים מעורבות שלכם, ולמי שנחוץ ידע נוסף, כאמור, הכל נמצא באתר ונגיש לכם לבדיקה וללמידה מתמדת שתועיל לכם להתפתח ולהשתפר תוך כדי תנועה. אין ספק שיש כאן חידוש מסעיר כאשר בורסה לנד מוכיח לכם שתוכלו להשיג הרבה יותר בזמן אמת גם בבורסות אם תלמדו להשקיע בתבונה. התחילו מהמשחק הנפלא הזה ותלמדו לשלוט בכסף שלכם ובחוקי המסחר בבורסה, ותוכלו להפיק הרבה יותר משוק ההון שמסביבכם בכל מקום בעולם.

להורדת האפליקציה בגוגל פליי, לחצו כאן