סטף קרי. שיא ליגה
סטף קרי. שיא ליגהצילום: רויטרס

הספד מוקדם מדי. בזמן שבארצות הברית ובישראל עסוקים בבחירות לנשיאות ארצות הברית, יש מי שתופס את הכותרות במקום שני המועמדים לנשיאות.

אחרי 157 משחקים בהם קלע לפחות שלשה אחת, נעצר סטף קרי בהפסד קבוצתו ללוס אנג'לס לייקרס כשלא קלע ולו שלשה אחת. הלילה (בין שני לשלישי), הכוכב של גולדן סטייט להט וחזר לקלוע ובצרורות כשסיים את המשחק מול ניו אורלינס עם לא פחות מ-13 שלשות, שיא במספר שלשות למשחק אחד בליגת הכדורסל הטובה בעולם.

אחרי הערב המתסכל מול הלייקרס, ה-MVP של ליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, להט בניצחון קבוצתו על ניו אורלינס כשסיים את המשחק עם 46 נקודות מתוכן 13 שלשות.

קרי סיים את המשחק עם 13 שלשות מתוך 17 ניסיונות, אליהם הוסיף 5 אסיסטים ו-5 כדורים חוזרים, ונראה כי כוכב סגנית האלופה שוב בלתי עציר.

על אף תצוגת שיא של קרי, גולדן סטייט התקשתה מול ניו אורלינס, במדיה כמעט ושיחק העונה שחקנה של ראשון לציון, הישראלי שון דאוסון.

גולדן סטייט אמנם הובילה בבטחה במהלך הרבע השני בתוצאה 59:40, אבל רבע שלישי אדיר של ניו אורלינס החזירה אותם למשחק כשאלה אף הפכו את התוצאה והובילו לראשונה במשחק בתוצאה 72:73. 7:30 דקות לסיום המשחק, כשהתוצאה עמדה על 94:91 לזכות סגנית האלופה, החל קרי ברצף קליעות מרשים, כזה שלא השאיר ליריבה מניו אורלינס סיכוי. בסיום, 116:106 לגולדן סטייט וסטף קרי.

אל קרי הצטרפו קליי תומפסון שסיים עם 24 נקודות, כשגם קווין דוראנט קלע בדו ספרתי עת סיים עם 22 נקודות.