חבר הכנסת לשעבר עו"ד אליקים העצני מקווה לנצחונו של דונלד טראמפ בבחירות הנערכות היום (שלישי) לנשיאות ארצות הברית.

"מדהים איך זה בארה"ב כמו בארץ, מאבק בין ימין לשמאל, נטורי קרתא, השמאל וכל הפרו-פלשתינים בעד קלינטון והימין עם טראמפ. התקשורת כמו תמיד שמאלנית ומצביעה על ניצחונה של קלינטון. הם יוצרים אוירה ואני מקווה שכל הסקרים טועים וכל הנבואות והתחזיות לא שוות כלום. הגיע הזמן שהשמש תזרח וישראל לא תאלץ יותר לשחות נגד הזרם".

בשיחה עם ערוץ 7 אמר העצני כי לישראל מגיע נשיא כמו טראמפ, "כולם יודעים שהוא אנטי איסלאם, וכבר מהמצע של המפלגה הרפובליקנית הוציאו את המדינה הפלשתינית. זה לא סוד שקרן קלינטון נתמכת על ידי כווית אנחנו יודעים מראש מה הילארי חושבת".

העצני מדגיש שגם אם קלינטון תנצח השמיים לא יפלו, "אני לא מתלהב מהילארי אבל גם אם היא תיבחר, ישראל מדינה כל כך חזקה שאנחנו כבר לא חושבים כל הזמן מה יגיד הפריץ. אפילו אובמה שמזוהה עם העולם הערבי הושיט לנו יד בעזרה צבאית וכספית רצינית ביותר, כי ישראל היא אינטרס אמריקני ואי של שפיות במזרח התיכון.

"זה לא ישתנה אצל אף נשיא יהיה אשר יהיה, אנחנו תעודת הביטוח שלהם, מסביבנו במזרח התיכון הכל בוער, אש ולהבות גיהנום אמיתי שום מדינאי אמריקני לא יוכל להתעלם מכך ואם אובמה הבין את זה על אחת כמה וכמה הילארי קלינטון".

טראמפ: לא יכול לדמיין ארבע שנים עם הילארי בשילטון