קלינטון מצביעה

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, תוקף את התקשורת האמריקנית ומפקפק באמינותם של הסקרים האחרונים שמנבאים ניצחון ליריבתו הדמוקרטית הילארי קלינטון.

"הסקרים לא מראים את האמת - הם מוטים מראש לטובת קלינטון", אמר טראמפ בריאיון לרשת פוקס. "אני חושב שהרבה מהסקרים טועים באופן מכוון. התקשורת מאוד לא כנה, ואני חושב שהרבה מהסקרים מזוייפים".

הוא סיפר כי הקמפיין שלו "מצליח במקומות שקיווינו להצליח כמו צפון קרוליינה ופלורידה. אני חושב שהן מדינות מאוד חשובות. הולך לנו טוב גם בניו המפשייר, ובאוהיו מדהימה, שם האנשים מדהימים. אנחנו ננצח גם באייווה - היה לנו שם ניסיון נהדר. ננצח בהרבה מדינות. מי יודע מה יקרה".

טראמפ התייחס לכך שלמטה הבחירות של קלינטון הודלפו חלק מהשאלות שנשאלו במהלך העימות ביניהם. "זה נורא", אמר. ''אני חושב שיותר נורא מזה היא העובדה שקלינטון קיבלה את השאלות לשלושת העימותים. היא לא דיווחה על זה, היא לא הודיעה על כך, היא פשוט לקחה את השאלות".

המועמד הדמוקרטית הילרי קלינטון ובעלה הנשיא לשעבר ביל קלינטון, הגיעו לצ'פאקווה שבניו יורק, שם הצביעו בקלפי. קלינטון אמרה לרשת ABC כי "זו הרגשה מיוחדת. אני יודעת כמה אחריות יש כאן, כמה אנשים סומכים על תוצאות הבחירות ועל מה המשמעות שלהן לאומה שלנו. ואעשה את כל מה שאצליח בתקווה שאנצח היום".