ח"כ יהודה גליק יצא היום (שלישי) במליאת הכנסת להגנתה של העיתונאית אילנה דיין שראיינה אותו בעבר בעקבות הניסיון להתנקש בחייו.

תחילה הבהיר גליק כי הוא מעריך מאוד את נתניהו: "אני חושב שאני מאוד מאוד מעריך את ראש ממשלתנו, אני חושב שהוא האדם הכי מתאים להיות ראש הממשלה של ממשלת ישראל בימים אלה. באמת איש יקר וחשוב".

אולם, לאחר מכן התייחס גליק לתגובה שהעבירה לשכת ראש הממשלה לתחקיר ששידרה דיין ואמר: "אני שמח שאני חי במדינה דמוקרטית. אתמול בערב ראש הממשלה הוציא הודעה כנגד כתבת בכירה בטלוויזיה. הכתבת אילנה דיין ראיינה אותי באופן הוגן בעבר. אולי לא הסכמתי עם כל דבר, אבל עשתה לי ריאיון הוגן, ואני מוצא לנכון להגן על שמה הטוב כאן, בכנסת ישראל".

"לא מבין, לא מצליח להבין את תגובתו של ראש הממשלה, שאני מאוד מעריך ומאוד מכבד, ושמח שאני חי במדינה דמוקרטית שמותר לי גם לומר את תחושותיי האישיות", הוסיף גליק.

הבוקר התראיינה אילנה דיין בגל"צ וטענה כי לא פעלה באופן אישי נגד נתניהו ורעייתו אלא עשתה את עבודתה העיתונאית. "ראש הממשלה הוא לא יריב שלי", אמרה דיין. "אני לא אחמדיניג'אד, לא גדעון סער, ולא ישראל כץ, אנחנו לא באותו מגרש".

"זה לא מהרגעים הקשים בקריירה שלי", פתחה דיין את הריאיון. "אני באמת לא יכולה להגיד לך שום רגע בו הרגשתי קורבן בסיטואציה הזאת. זה לא היה רגע קשה אישית, אבל זה היה רגע קשה עיתונאית".