נרגם באבנים
נרגם באבניםצילום: אהרן גרנות

העיתונאי אהרן גרנות, סגן עורך העיתון החרדי ''משפחה'' ותושב קרית ארבע, הותקף ביום רביעי באבנים שיידו ערבים על רכבו, בעת שנסע מקרית ארבע לירושלים.

בראיון לערוץ 7 הוא מתאר את מה שאירע, "סמוך לאחת-עשרה, אחרי שיצאתי מקרית ארבע לירושלים על גבעה דרומית לשעיר, עמדו שלושה נערים ויידו אבנים, חטפתי שלוש אבנים. הראשונה בשמשה הקדמית שהתנפצה, גם השמשה הימנית התנפצה ויש מכות פח. הייתה תחושה של חוסר אונים, ברוך ה' לי לא קרה כלום אבל הלך יום עבודה".

גרנות דורש ממערכת הביטחון לפעול בתוקף נגד הטרור. "ככה אי אפשר לחיות, כבר כמה שבועות שהם זורקים אבנים ואני לא רואה תגובה אפקטיבית של כוחות הביטחון שלנו. עד היום לא מיגנתי את הרכב מסיבות עקרוניות, המיגון שלנו גורם למערכת הביטחון להיות סובלנית יותר כלפיהם. אני רוצה יותר יד קשה".

גרנות סבור שיש קשר בין ניצחונו של טראמפ להתחממות השטח, "החברה הפלסטינית ממש מיואשת גם ללא הבחירות אף אחד לא שם עליהם, בעוד שבועיים יש את ועידת הפתח' ואף אחד לא יודע על זה, אין להם הנהגה אין כלום, הם לא מעניינים אף אחד. עכשיו הניצחון של טראמפ היה המסמר האחרון בארון הקבורה של המדינה הפלסטינית".

טרור אבנים
טרור אבניםצילום: אהרן גרנות