זהבי (בכחול), באלבניה תוקפים את ההצגה שלו
זהבי (בכחול), באלבניה תוקפים את ההצגה שלוצילום: פלאש 90

בתחושות מעורבות. אחרי שנבחרת ישראל צלחה את משחק החוץ מול נבחרת אלבניה כשהביסה אותה בתוצאה 3:0 ועברה בשלום גם מבחינה ביטחונית, באלבניה עדיין לא נרגעים, פחות מהאבטחה חסרת התקדים יותר מהתוצאה המשפילה.

בנבחרת האלבנית מסרבים לתרץ את היכולת החלשה וההתפרקות בעובדה כי נותרו ב-9 שחקנים, אך מאידך אומרים שם כי הטעויות שביצע השופט אינן יעברו בשתיקה.

מאמן הנבחרת האלבנית, האיטלקי ג'אני דה ביאזי נשא דברים קשים כנגד קפטן הנבחרת הישראלית ערן זהבי. כזכור, בדקה ה-55 החליף זהבי דין ודברים עם שוערה הראשי של הנבחרת האלבנית, כשלבסוף נגיחה קלה מצידו של השוער בזהבי הביאה לכרטיס אדום שני עבור האלבנים במשחק שנותרו ב-9 שחקנים.

"ברישה התנהג כמו שחקן צעיר ולא מנוסה", הודה דה ביאזי, אך הוסיף כשאמר כי "זהבי עשה הצגה והשפיע על צוות השיפוט, אבל ברישה לא היה צריך לעשות את מה שעשה. זהבי התנהג בצורה מלוכלכת ולא מכבדת, אבל ברישה לא היה צריך לרדת לרמה שלו".

גם קפטן האלבנים, אנסי אגולי אמר כי ההרחקה השניה היא שגמרה עבור הנבחרת המקומית את המשחק. "יש הרבה דברים שהיינו צריכים לעשות בצורה שונה. הכרטיס האדום הראשון הוא חלק מהמשחק, אבל יכולנו להימנע מההרחקה השנייה. ברישה הוא שחקן מנוסה"

דווקא מי שנחלץ לטובת השופט ולטובת הנבחרת הישראלית היה נשיא ההתאחדות האלבנית, ארמנד דוקה שאמר: "אני שומע תלונות על השופט, אבל אנחנו צריכים להיות מפוכחים ולהבין שהוא לא היה הבעיה שלנו. יכול להיות שהוא הגזים עם הכרטיס האדום הראשון. זו לא הפעם הראשונה בה ברישה לא שולט בעצבים שלו - אסור שדברים כאלו יקרו".

במקביל, החלו אוהדי הנבחרת האלבנית להטריד את השופט הגרמני דניז אייטקין, כשהחלו לשלוח לו איומי רצח בדף הפייסבוק האישי שלו, זאת בשל טענתם לשיפוט לא הוגן ולא מאוזן.