רות'בארט מאילת מנסה לגבור על שחקני גלבוע הערב
רות'בארט מאילת מנסה לגבור על שחקני גלבוע הערבצילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

קר שם בחוץ. שלוש קבוצות העונה בליגת העל שבכדורסל שומרות עד כה על מאזן מושלם של ניצחונות באולמן הביתי אך בחוץ הן כושלות שוב ושוב העונה - מכבי ראשון לציון, בני הרצליה והפועל אילת.

הערב (שני) אילת המשיכה את היכולת החלשה שלה במשחקי החוץ כשהפסידה לעולה החדשה גלבוע גליל במשחק שהתקיים באולם שבגן נר בתוצאה, 69:84.

חמשת המשחקים האחרונים האחרונים בין השתיים, הסתיימו כולם בניצחון הקבוצה המארחת, וכך גם הערב, במשחק שהתקיים במסגרת המחזור השישי של ליגת ווינר סל.

גלבוע גליל שהנחילה לסגנית האלופה הפועל ירושלים את הפסדה הראשון בליגה העונה, מציגה העונה משחקים לא רעים כלל, כשרק במחזור האחרון כמעט והצליחה לנצח את האלופה מכבי ראשון לציון, עד לסדרת טעויות בסיום המשחק והחלטות שיפוטיות שנויות במחלוקת.

גם הערב השחקנים מהצפון היו עדיפים על פני היריבה מהדרום, כשהפעם הצליחו אלה לשמור על היתרון המבטיח בדרך לניצחון שמעלה אותם אל המקום השישי בטבלת ליגת ווינר סל, עם 69:84.

הצפוניים המקומיים השתלטו על המשחק למן הרגע הראשון, כשדאנק של הולוואיי קבע יתרון 5 נקודות בפתיחה לזכות הגלבוע, 6:11. אמנם תוצאת הרבע הראשון הסתיימה בשיוויון 21:21, אבל השליטה הייתה ביד של הצפונים שפתחו את הרבע השני בריצת 0:10 חד צדדית, ואל המחצית ירדו השתיים כשהתוצאה עמדה על יתרון 5 לזכות גלבוע - 33:38.

את המחצית השניה פתחה אילת טוב יותר כשהצליחה למזער את היתרון, אבל מספר איבודי כדור וריצה נוספת של החבורה מהצפון החזירה את ההפרש המבטיח בירידה לרבע האחרון והמכריע, 50:62 בסיום הרבע השלישי.

למרות ניסיון של שחקני אילת לחזור אל המשחק ברבע האחרון, אלה לא הצליחו ובסיום נחלו הפסד שלישי העונה בליגת העל, כולם במשחקי החוץ.