איתמר בן גביר באזכרת כהנא

באולם היכל דוד בירושלים נערכה הערב (חמישי) האזכרה השנתית לרב מאיר כהנא שנרצח בניו יורק לפני 26 שנה.

בתום נאום במלון מריוט בניו יורק על הצורך בעלייה לישראל הגיח מתנקש, לבוש כחרדי, וירה בצווארו של הרב כהנא כדור בודד שהרגו.

יו"ר להב"ה, בנצי גופשטיין, אמר לקהל "אנחנו נכניס להם ארבעה מנדטים בכנסת הבאה, מיכאל בן ארי, ברוך מרזל, איתמר בן גביר וגם אני. אם טראמפ יכול גם אנחנו".

עו"ד איתמר בן גביר התייחס באזכרה לדבריו של שר הביטחון אביגדור ליברמן נגד המשך הבנייה ביו"ש. ״בניגוד לליברמן הרב כהנא היה איש אמת: איווט שלפני הבחירות הבטיח לכולם שאם אין נאמנות אין אזרחות והבטיח עונש מוות למחבלים והבטיח לחסל את הניה הפך לשר ביטחון ועושה מעשה בגידה בארץ ישראל! ליברמן תוקע סכין בגב האומה, ליברמן דואג לשכנע את האמריקאים שאין לנו זכות על ארץ ישראל ולא כדאי שנבנה ישובים. זה הפרצוף של הפוליטיקה היום".

בן ארי

ד״ר מיכאל בן ארי אמר כי ״המאבק על המדינה היהודית מתמודד מול שלוש חזיתות, האויב הערבי, השמאל הבוגדני והמסוכן שבכולם הימין המזוייף, דוגמת ליברמן שאומר ימין ועושה שמאל. את האסונות הכבדים הביאו עלינו דווקא אנשי ימין כמו בגין ושרון. ימין פרגמטי הוא פלסטלינה גמישה, אנחנו נקראים ימין קיצוני, ימין שעומד יציב ללא תזוזה להילחם על הערכים של המדינה היהודית ללא פשרות. מתחילים מפקד, נערכים לקרב על הנהגת המדינה״.