"דובר צה"ל מזלזל ומעליב רבנים"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) דורש משר הביטחון אביגדור ליברמן לזמן אליו את דובר צה''ל תא''ל מוטי אלמוז ולדרוש ממנו להתנצל על התבטאויות פוגעניות שהשמיע אלמוז נגד רבנים בציונות הדתית.

"בימים האחרונים ובמסגרת דיון ציבורי ער ובריא המתקיים סביב שירות נשים בצה"ל התבטא דובר צה"ל במילים בוטות מעליבות ומזלזלות כנגד רבנים בכירים בציונות הדתית שהביעו התנגדות להרחבת שירות הנשים בצה"ל", כתב סמוטריץ' במכתב ששיגר לליברמן.

''תא"ל אלמוז כינה את הרבנים במספר ראיונות כצווחנים ומחצרצים ועוד ועוד", סיפר. "לא ניתן לעבור על הפגיעה החמורה הזו בכבוד התורה, בכבוד הרבנים ובכבוד הציבור לסדר היום''.

לדברי ח"כ סמוטריץ', תא"ל אלמוז לא היה מעלה בדעתו להתבטא כך נגד אישי דת מוסלמים או נוצרים. ''אבקשך לקרוא אותו לסדר באופן מיידי ולדרוש ממנו להתנצל על סגנונו הפוגעני''.

נזכיר כי דובר צה''ל הגיב אתמול על דברי הרב שמואל אליהו ולפיהם תלמידיו לא ישרתו עם נשים בטנקים. "אני אומר לרב הראשי של צפת שהצווחות אף פעם לא עזרו והן גם כאן לא יעזרו", אמר אלמוז לגלי צה''ל.

''נא להכיר את העובדות, היו צווחות לפני כמה חודשים בנושא הזקנים והיו צווחות בנושאים אחרים. הנושא של לבוא ולהגיד 'רגע, ישמור השם, זה לא יכול להתקיים'. מי קבע שזה לא יכול להתקיים?", הוסיף הדובר.