בית"ר מול סכנין. יתקיים כרגיל
בית"ר מול סכנין. יתקיים כרגילצילום: פלאש 90

יצאו בזול. עונש קל יחסית לבית"ר ירושלים. יומיים לאחר משחקה של הקבוצה הירושלמית מול הפועל ת"א במסגרת המחזור העשירי בליגת העל שבכדורגל, עמדו היום (רביעי) ראשי הקבוצה הבית"רית לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. הסיבה: התנהגות בלתי הולמת של האוהדים הירושלמים במשחק הבית האחרון מול התל אביבים האדומים.

לאחר דו"ח השיפוט מהמשחק ביום שני האחרון, החליט אמש תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף כי הירושלמים יעמדו לדין בשל 3 סעיפים: פריצת 3 אוהדים לכר הדשא, זריקת גלילי נייר שעצרו את המשחק פעמיים וזריקת כוס שתיה לעבר ספסל הפועל ת"א.

בדיון שהתקיים היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל במעמד משה דמאיו מנכ"ל הקבוצה הירושלמית ומנהל האירוע מטעם הקבוצה, עמוס מאירי, פסקו שופטי בית הדין על הקלה בעונשם של הירושלמים, על אף שלהם עמד עונש על תנאי ממשחק הבית מול הפועל כפר סבא מוקדם יותר העונה.

לאחר ששמעו את הדברים של מנכ"ל הירושלמים ומנהל האירוע, על העשיה הרבה שעומדת מאחורי הקלעים בכדי להביא למיגור התופעות הללו באצטדיונם הביתי ובכלל, החליטו בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל להקל בעונשם של הירושלמים ובמקום עונש של משחק ללא קהל, החליטו אלה להטיל עונש של משחק רדיוס עם קהל, באצטדיון אחר ומול הקהל הירושלמי שמגיע לכל מקום.

על זריקת כוס השתיה וגלילי הנייר קנס בית הדין של ההתאחדות לכדורגל את הירושלמים בסכום של 10,000 שקלים, ובבית"ר יכולים לנשום לרווחה.

בבית הדין נימקו את החלטתם המקלה כשכתבו כי הם מקווים "שאוהדי הקבוצה אשר ייאלצו לנדוד למגרש חלופי יבינו את חומרת המעשים ויחדלו מכך".

משמעות הדבר היא כי לאחר משחק הבית של הירושלמים מול בני סכנין, משחק שכזכור יתנהל ללא אוהדי הקבוצה האורחת, כמוסכם על שתי הקבוצות ושני ראשיה, יקיימו הירושלים את משחקם הביתי שלא באצטדיון טדי שבבירה. הווי אומר - משחק הבית מול הפועל באר שבע האלופה ומוליכת טבלת ליגת העל שבכדורגל, יתקיים באצטדיון אחר אל מול הקהל הירושלמי והאורחים מהדרום.