הרב ד"ר אליהו זיני
הרב ד"ר אליהו זיניצילום: יוני קמפינסקי

ראש ישיבת ההסדר בחיפה הרב אליהו זיני שתלמידיו תפסו את אחד המציתים בזמן אמת, מקווה שגל ההצתות יפקח את העיניים למנהיגים.

"התלמידים שלנו התבקשו לעזור בתצפיות ובאמת אחד התלמידים שלנו הצליח לתפוס את מי שמכין את ההצתה בחורשה ליד שכונת נווה שאנן", מספר הרב לערוץ 7.

"הוא רדף אחריו והזעיק את המשטרה אך בסוף האיש נמלט אך זה מנע אסון כבד לבתים הסמוכים. עכשיו הגיע הזמן שנפקח את העיניים ונפסיק להיות מטומטמים, נפסיק לתת לאנשים שהם על תקן מחבלים להיות ח"כים בכנסת, להפסיק לתמוך בעזה ולהפסיק לתת עבודה לאויבים שלנו.

היום כדי להיכנס לעיריית חיפה אתה צריך לדעת ערבית. לא ייתכן שאנשים כמו אחמד טיבי שמסית בכנסת אחרי חוק המואזין ימשיכו להלך חופשי. הם מנצלים את הטמטום שלנו כדי לפגוע בנו".

לדבריו הבעיה היא שונאי ישראל שבתוכנו, "הם לוחמי החופש כלפיהם אין לי טענות, אבל הבעיה זה שונאי ישראל שבתוכנו. אין אפשרות לנצח את עם ישראל אלא אם כן יש כוחות בתוך עם ישראל שפוגעים בנו. לפני כמה חודשים קיבלתי מאישיות מכובדת בקשה להשתתף בחתימה על עצומה נגד החלטת אונסקו שירושלים שייכת לערבים, אמרתי לו אני מודה לך אך לא אחתום, כי אתה עושה עוול.

הרי מי שצועק מאז 67׳ שירושלים שייכת לערבים זה אנשים בתוכנו, אז למה צריך להרחיק לכת עד אונסקו. לכן היום צריכים כולם להבין שאסור לנו ליפול קורבן כמו יהודים גלותיים ולהבין שלא יהיה כאן דו קיום, אנחנו מדינה עצמאית שצריכה לפעול באופן נחוש ועצמאי".