קר שם בחוץ. בעוד בישראל לוחמי האש, כוחות הביטחון ואזרחים רבים מתמודדים עם גל ההצתות המכוונות בקור העז השורר בחוץ, ברוסיה הייתה זו קבוצת הכדורגל של מכבי ת"א שהתמודדה מול זניט סנט פטרסבורג במסגרת המחזור החמישי של הליגה האירופית.

הצהובים שהיו צריכים לנצח את הרוסים בכדי להשיג מקדמה בדרך להעפלה לשלב הבא במפעל האירופי, קיוו לעשות זאת ועל הדרך לנקום ברוסים על ההפסד במחזור הראשון, כשהתל אביבים הובילו בבטחה בתוצאה 0:3, אך הפסידו לבסוף בתוצאה 4:3 באחד ממשחקי השפל שלה העונה.

גם הערב (חמישי) הצהובים שלטו בקצב המשחק ובכדור, אך שוב ירדו מנוצחים כשהרוסים היעילים כבשו שני שערים לאחר טעויות בהגנת התל אביבים. הרוסים נותרו מושלמים בבית ד' והעפילו סופית אל השלב הבא, המכבים? עם ארבע נקודות במאזנם, צריכים הם לקוות לתיקו בין דונדלק לאלקמאר ובמחזור הסיום לנצח את האירים בכדי להעפיל לשלב הבא.

התל אביבים ספגו גם הערב בדקות בהן קבוצה ברמתם לא צריכה לספוג, כשאת השער הראשון ספגו דקה לפני הירידה להפסקת המחצית, בדקה ה-44, לאחר כיסוי מאוחר של שחקני ההגנה ובתום התקפה מתפרצת.

השער השני כבר היה מוכר לתל אביבים כשספגו שוב מרגלי הרוסים בדקה ה-91, לאחר בעיטה חופשית איתה לא הסתדרה ההגנה התל אביבית.

התל אביבים שקיוו להביא לישראל קצת בשורות טובות, חוזרים לארץ. אם יודחו מאירופה וימשיכו להציג את היכולת הזו, העונה שלהם תיגמר הרבה יותר מוקדם ממה שציפו.