סמי עופר. המשחק אושר לבסוף
סמי עופר. המשחק אושר לבסוףהחברה הכלכלית חיפה

ותודה לשופט וצוותי הכיבוי. הפועל חיפה ניצחה הערב (מוצאי שבת) את מכבי פתח תקווה במחזור ה-11 בליגת העל שבכדורגל, במשחק שהתקיים באצטדיונם הביתי, אצטדיון סמי עופר שבחיפה.

בצל השריפות הגדולות שהוצתו מסביב לעיר ושרפו שכונות שלמות, אירחו האדומים מחיפה את השלישית בטבלה מפתח תקווה, כשהחיפאים הגיעו למשחק עם הכנה לוקה בחסר ואחרי תבוסה בתוצאה 1:5 לאלופה ומוליכת הטבלה, הפועל באר שבע במחזור האחרון.

המשחק שקיומו באצטדיון סמי עופר שבעיר הועמד בספק בשל טרור ההצתות שפקד את העיר, התקיים לבסוף באישור המשטרה ונראה שהרווח היה כולו של החיפאים המקומיים, שנהנו מתצוגת שיפוט בייתית.

דווקא האורחים מפתח תקווה עלו ראשונים ליתרון, כשלירוי צעירי כבש כבר בדקה ה-5. 12 דקות מאוחר יותר איזן ז'וליו סזאר ואל הפסקת המחצית ירדו השתיים בשיוויון 1:1, אך בהפרש של שחקן כשאדליסון הורחק בתוספת הזמן.

למרות שהם בעשרה שחקנים הצליחו החיפאים להפוך את התוצאה משער של חנן ממן בדקה ה-52, ובהמשך סדרת שריקות מוטעות של שופט המשחק יגאל פריד, השאירו את תוצאת המשחק על כנה וקיפחו את את הפתח תקוואים ששני שערים לזכותם נפסלו.

האדומים מחיפה נושמים לרווחה, גם הצליחו לגרום למעט שמחה ובריחה מהמציאות הקשה לאוהדיהם המקומיים, וגם הצליחו לברוח מתחתית הטבלה. פתח תקווה? זו כבר מתחילה לאבד גובה עם משחק שלישית ברציפות ללא ניצחון.