רביב דרוקר
רביב דרוקרצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפרסום הבוקר (ראשון) בגלי צה''ל ולפיו עיתונאי ערוץ 10 רביב דרוקר ניסה לכאורה לפגוע במינוי אל"מ עופר וינטר לתפקיד מח"ט גבעתי.

עורך הדין עודד סבוראי, מקורבו של תא"ל וינטר ומי שייצג אותו בעבר, טען בראיון לאראל סג"ל כי דרוקר שלח תחקירן מצויד במכשירי הקלטה לפגישה עם וינטר – אז מפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה – במטרה לקשור אותו לתקרית שבה לכאורה נורה ילד פלסטיני תמים במהלך לחימה. לדברי סבוראי תקרית כזו מעולם לא התרחשה ואף התחקירן נחשף והודה כי פעל בשליחות דרוקר.

נתניהו הגיב בחומרה לדברים וכתב בדף הפייסבוק שלו: "אזרחי ישראל הבינו כבר מזמן שערוץ 10 חבר לתאגיד ההכפשות של נוני מוזס, רביב דרוקר ושות'. מדי ערב משדר ערוץ 10 שידורי תעמולה שקרית נגדי ונגד בני משפחתי במטרה להפיל ראש ממשלה מכהן של הליכוד".

"העיתונאי אראל סג"ל פרסם היום שהם גם ניסו לרקום עלילה שקרית נגד תא"ל עופר וינטר, כדי לסכל את מינויו כמח"ט גבעתי. אם זה יוכח כנכון, זה פשוט מזעזע. מעניין לראות אם יקיר הקרן החדשה רביב דרוקר, שמפיץ מדי יום בלונים מלאי אוויר חם עליי ועל משפחתי ודורש עליהם חקירה, ידרוש גם חקירה על ההאשמה החמורה שהעלה נגדו אראל סג"ל", כתב ראש הממשלה.

דרוקר עצמו הגיב מוקדם יותר לדברים וכתב בתגובה בדף הפייסבוק שלו, "לפני מספר שנים הגיע למערכת ׳המקור׳ חייל לשעבר עם טענות חמורות על ירי לא מוצדק שביצע תא"ל עופר וינטר, שייתכן והרג ילד פלסטיני ללא שום סיבה. בדקנו את העדות עם חבר של אותו חייל לשעבר שאישר אותה".

לדבריו, "החייל לשעבר ביקש להתעמת עם המח"ט ולהקליט את השיחה וכך נעשה. בסופו של דבר, לא המשכנו עם התחקיר רק מכיוון שאותו חייל לשעבר התחרט ולא רצה לחשוף את עצמו בתקשורת. בקרוב תשדר המקור תחקיר על מה שקרה בגדוד 'צבר' של גבעתי לרבות ההתנהגות המקוממת והמביכה של המח"ט וינטר עליה נחקר גם במצ"ח. למרבה הצער, הקצין וינטר בחר במקום להתמודד עם השאלות שהועברו אליו לפני שבועות ארוכים לנסות ולפגוע בתחקיר עוד טרם פרסומו".