י"ט כסלו חג הגאולה
י"ט כסלו חג הגאולהערוץ 7

מופעי הגברים יכללו את אברהם פריד, עמיר בניון, ישי ריבו ושולי רנד, ומופעי הנשים את אברהם פריד, עמיר בניון, אודהליה ברלין ואתי אנקרי.

*****

חנוכה הוא גם 'שבוע המורשת בישראל' ובו יתקיימו פעילויות ב‑25 אתרי מורשת ברחבי הארץ: התכתבות באמצעות דגלים, מכתבים וסמלים שעשו היסטוריה, משחקי בילוש וממצאים ארכיאולוגיים מיוחדים. האתרים פרושים בכל הארץ, מצריף בן גוריון דרך מרכז המבקרים בכפר עציון, מוזיאון אסירי המחתרות, תל חדיד ועד הגן הלאומי בית שאן. בלי תשלום נוסף על דמי הכניסה.

*****

אלעד שער עובד על האלבום החמישי במספר, וכמנהגו משלב בו שיר אחד שליווה אותו בדרך, ושאותו הוא בוחר לחדש. הפעם זהו 'אמונה' של יאיר גדסי, סינגל שאיתו יצא השבוע לרדיו. "אמונה, בת מלך שר/ בלעדייך לא הייתי מגיע/ רמוזה בתוך הגוף/ זועקת אל תלך". מפיק ומנהל מוזיקלי: יוני קיסר.

*****

בזיל מגיע לבית הספר עם תלתלים מזדקרים וגמגום שמביא עליו את הכינוי "בוגומגום". הילדים לועגים לו עד שיום אחד הוא פשוט נעלם. פרדינן חברו מספר על הקורות אותו ואת הכיתה, ומגולל סיפור מרגש על חמלה, ידידות והתגברות. 'החבר שלי בוגומגום' מאת ביאטריס פונטנל. איורים: מרק בוטון, מצרפתית: לי עברון-ועקנין. הוצאת ידיעות.

[email protected]