שחקני באר שבע. רוצים לחגוג שוב
שחקני באר שבע. רוצים לחגוג שובצילום: רויטרס

שחקן ששיחק במדי ברצלונה, אצטדיון ביתי במיוחד וקהל פאנטי. כל אלה מחכים לאלופה מבאר שבע בשלב הבא של הליגה האירופית, שלב 32 הקבוצות האחרונות באירופה.

הדרומיים מבירת הנגב הוגרלו בהגרלה שנערכה היום (שני) בניון שבשוויץ, אל מול בשיקטאש הטורקית, מי שבסמוך לאצטדיונה הביתי אירע פיגוע טרור אך לפני יומיים.

המשחק הראשון יתקיים באצטדיון טוטו טרנר שבבאר שבע ב-16 בפברואר 2017 והגומלין ייערך שבוע אחר כך, ב-23 בפברואר בטורקיה.

"זו הגרלה מעניינת מול קבוצה חזקה ומאתגרת. נלמד אותם בצורה יסודית ונבוא בצורה הכי טובה שיכולה להיות", אמר מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, בזמן שבמקביל הוא מתכונן למשחקה של הקבוצה הערב באצטדיון המושבה שבפתח תקווה מול בית"ר ירושלים (21:00).

מי שייצג את באר שבע בהגרלה היה מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים שאמר עם הגרלתה של בשיקטאש, כי "אין ספק שזו קבוצה חזקה מאוד, אבל כבר עשינו מספיק דברים מדהימים השנה כדי להמשיך להאמין".

בשיקטאש היא אחת מבין הקבוצות החזקות ביותר שיכלה באר שבע להגריל בשלב הבא, כשזו מגיעה כשהיא עם הפסד אחד בלבד העונה, מדורגת במקום השני בליגת העל הטורקית החזקה, וכשהם מגיעים לאחר שסיימו את שלב הבתים של ליגת האלופות במקום השלישי, בבית שכלל את נאפולי, בנפיקה ודינמו קייב.

לאוהדי הקבוצה מבאר שבע מצפה משוכה קשה, שכן המטה ללוחמה בטרור פרסם כבר מאז חודש אפריל אזהרת מסע חמורה למדינה הטורקית, אזהרת מסע שמקבלת משנה תוקף עם פיגוע הטרור שאירע בסמוך לאצטדיון הביתי של בשיקטאש רק לפני יומיים.

האם באר שבע תעשה את הלא יאומן שוב?