חנין זועבי
חנין זועביצילום: פלאש 90

חברת הכנסת חנין זועבי מהרשימה הערבית המשותפת טסה בחודש יוני האחרון לירדן, במימון של ערוץ אל קודס המזוהה עם ארגון הטרור חמאס.

נסיעתה של זועבי לירדן אושרה על ידי ועדת האתיקה של הכנסת, שרק בסמכותה לאשר יציאה של חברי הכנסת לחו''ל.

יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ רוברט אילטוב, אמר כי ''כשארגון חמאס רוצה לברך על פיגוע טרור בישראל, הוא עושה זאת דרך ערוץ אל קודס. הערוץ כל כך קיצוני במסריו נגד ישראל, וכל כך נלהב מפגיעה בחיילי צה״ל ואזרחים חפים מפשע, שרק חברת הכנסת זועבי נמצאה מתאימה לנסיעה זו''.

לדבריו ערוץ אל קודס בחר להזמין דווקא את חברת הכנסת זועבי כי היא מייצגת היטב את העקרונות והאידיאולוגיה שלו, ''אידיאולוגיה של הסתה לטרור ופגיעה בחפים מפשע, הסתה שמטרתה הסופית היא חיסולה של מדינת ישראל.

''חברת הכנסת חנין זועבי מוכיחה בפעם המי יודע כמה שהיא בזה למדינת ישראל ולכל מה שהיא מייצגת. הנסיעה הזו בחסות ערוץ אל קודס היא יריקה בפניה של מדינת ישראל ואזרחיה''.

ח"כ אילטוב הוסיף בחריפות, ''חנין זועבי היא בוגדת נפשעת, שלא מייצגת כלל את הציבור הערבי השפוי שרובו מעוניין לחיות בדו-קיום ובבטחון. זועבי מעדיפה להשקיע את כל זמנה ומרצה בפגיעה במדינת ישראל מאשר לדאוג לציבור שבחר בה. אני מתכוון לפעול בכל המישורים על מנת שמחבלים לא יהיו בכנסת ישראל''.