שבות רחל שחר הצעירה
שבות רחל שחר הצעירהצילום: יח"צ

בגוש שילה מתגבשת בימים אלו קהילה צעירה חדשה במטרה לקבוע את ביתה בשכונת שחר הצעירה שבשבות רחל.

ערב ההכרות הראשון של הקבוצה עתיד להתקיים בשבוע הבא ומשפחות רבות נרשמו ואישרו הגעה לערב.

"מטרת הערב היא להכיר בין חברי הקבוצה. ייערכו בו פעילות היכרות וגיבוש וכמובן מפגש עם נציג 'הר כביר' - החברה הבונה את השכונה", אומר יונתן מרכז הקבוצה.

לדבריו, "בסוף הערב יוכלו המשפחות להגדיר יחד את הציפיות שלהם מהקהילה ומהשכנים ובכך לרכוש בית בצורה יותר רגועה מתוך ידיעה שהם מצטרפים לקהילה שהם כבר הספיקו להכיר"

להצטרפות לערב החווייתי לחצו כאן

מתי שריקי בשחר הצעירה
מתי שריקי בשחר הצעירהצילום: שבות רחל

את מהלך הקמת הקבוצה הקהילתית מלווים גופים שונים בהתיישבות. מועצת בנימין ששכונת שחר הצעירה בתחומה, היא כמובן חלק בלתי נפרד מהדחיפה והיוזמה למהלך.

לקראת הערב, עם התגברות זרם הנרשמים, פנו המרכזים לעדכן את ראש מועצת בנימין, אבי רואה, שאמר: "אני מברך את התארגנות הקבוצה הקהילתית לשכונת 'שחר הצעירה'. המועצה תומכת ומעורבת בתהליך הקמת שחר הצעירה".

"גוש שילה כולו ובתוכו הישוב שבות רחל נמצא בתנופה משמעותית, עסקים חדשים נפתחים, אתרי התיירות באזור מושכים אליהם מבקרים רבים, תוכניות שזמן רב הוקפאו – יוצאו לביצוע ועוד ועוד תושבים מצטרפים לתושבים באזור", ציין רואה, "בישוב אושרו לאחרונה תוכניות נוספות להמשך בינוי ולהקמת מוסדות חינוך וציבור, תרבות ופנאי, וכן מתחמי מסחר שמתוכננים במרחב. כל אלה עתידים לשרת את כלל תושבי האזור, ובהם 600 יח"ד בתוך התכנית העתידית של שבות רחל ובתוכם השכונה הקהילתית – שחר הצעירה".

"קהילת שחר הצעירה תצטרף ותרחיב את קהילת שבות רחל, ותזכה לליווי מחלקות המועצה השונות במטרה לבנות קהילה צעירה, יציבה וחזקה.

"המועצה תסייע למשפחות המצטרפות במתן מענים בתחום החינוך והקהילה ולהתערותם במרחב ההתיישבותי של שילה רבתי.

"שחר הצעירה תרחיב את שבות רחל ותוביל להגדלת והעצמת ישובי המועצה ותסייע לצלחתנו במשימה החשובה של חיזוק ההתיישבות בבנימין", הוסיף אבי רואה.

להצטרפות לערב החווייתי לחצו כאן