הבעיה האמיתית היא בוחרי הרשימה המשותפת

פעיל הימין בנצי גופשטיין מתייחס היום (רביעי) לחשדות החמורים נגד ח"כ באסל גטאס (הרשימה המשותפת), ולפיהם הוא הבריח טלפונים סלולאריים למחבלים כלואים.

"הבעיה שלנו היא לא באסל גטאס, הוא רק התסמונת של הבעיה", מסביר גופשטיין לערוץ 7. ''הבעיה האמיתית שלנו זה הבוחרים שלו - 95% מערביי ישראל בחרו ברשימה המשותפת - 95% מערביי ישראל הם אוהדי טרור.

''אלה שבעד לרצוח ולשרוף הם הבעיה שלנו, ואסור להשאיר אותם פה במדינת ישראל. מי שנאמן למדינה יכול להישאר אך מי שלא נאמן אסור לו להיות לא בכנסת ולא במדינה".

גופשטיין גם תקף את "נאום התוכחה" של העיתונאית לוסי אהריש: "אהריש היא ערבייה ישראלית שמנסה להיות יהודייה וישראלית, אבל בסוף היא מראה לאן הנאמנות שלה. אני לא ראיתי את הבכי הגדול שלה כשחברים שלי נרצחו, לא ראיתי את העזרה שלה לתושבי עמונה שהולכים להעיף אותם מהבית, לא ראיתי את העזרה שלה למשפחת פוגל, אבל כשנרצחים בסוריה 'אוי ואבוי'.

''אולי היא רוצה לעשות מה שבוז'י הרצוג הציע - להביא פליטים סורים כמו שהביאו בגרמניה והביאו עליהם את האסון? אני מציע ללוסי אהריש ולכל החברים שלה בתקשורת להבין, 'עניי עירך קודמים' עניי ארץ ישראל קודמים. ולגבי סוריה? אנחנו מאחלים בהצלחה לשני הצדדים".