שחקני באר שבע. ימנעו מסנסציה?
שחקני באר שבע. ימנעו מסנסציה?צילום: פלאש 90

בכל חמש הפעמים האחרונות בהן נפגשו בית"ר ירושלים והפועל כפר סבא במסגרת משחקי גביע המדינה שבכדורגל, גברו הירושלמים. דווקא כשנפגשו בגמר, הייתה זו כפר סבא עם הניצחון, ב-1975.

בהגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה שבכדורגל שהוגרלה לפני זמן קצר (חמישי), נקבע כי שוב ייפגשו הירושלמים עם החבורה מהשרון במשחק שיתקיים באצטדיון טדי שבבירה, איך זה ייגמר הפעם?

אחרי סיבוב מוקדם של גביע המדינה שבכדורגל, בו שיחקו כל קבוצות הליגות מלבד אלה מליגת העל, היום אחר הצהריים הצטרפו אל המפעל החשוב בכדורגל הישראלי, גם קבוצות ליגת העל.

בהגרלה נקבע כי שני משחקים יתקיימו על טהרת ליגת העל, כשמלבד המשחק בין בית"ר לכפר סבא, במוקד תהיה זו דווקא מחזיקת הגביע מהעונה שעברה, מכבי חיפה שקיבלה את ההגרלה הקשה ביותר כשתארח את מכבי פתח תקווה באצטדיון סמי עופר. הירוקים יצליחו לשמור על הגביע או שמא יודחו כבר בשלב מוקדם?

עוד נקבע בהגרלה שנערכה בבית הנבחרות בשפיים, כי האלופה ומוליכת טבלת ליגת העל שבכדורגל, הפועל באר שבע, תארח את מי שאחראית להפתעה הראשונה במפעל הגביע, מכבי צור שלום. הקבוצה הקטנה מליגה א', הדיחה בסיבוב המוקדם את הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית. האם תעשה את זה שוב?

14 הקבוצות מליגת העל שהצטרפו ל-12 קבוצות הליגה הלאומית ושש הקבוצות מליגה א', יקיימו לראשונה מזה שנים רבות את משחקיהן במפעל הגביע בסוף השבוע, לאחר ששנים ארוכות התקיימו המשחקים באמצע השבוע.

תוצאות ההגרלה המלאה:

הפועל חיפה - מ.ס. כפר קאסם (ליגה א')
מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה
בני לוד - מכבי תל אביב
הפועל הוד השרון (ליגה א') - עירוני קרית שמונה
הפועל באר שבע - מכבי צור שלום (ליגה א')
בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל נצרת עילית
הפועל ירושלים - הפועל עפולה
הפועל עכו - בני יהודה
מכבי שעריים - בני סכנין
בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא
מ.ע. קרית אתא (ליגה א') - הפועל רמת גן
הפועל אשקלון - מכבי קביליו יפו (ליגה א')
הפועל איכסל (ליגה א') - מ.ס. אשדוד
הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת
הפועל תל אביב - הפועל ניר רמת השרון
מכבי נתניה - הפועל ראשון לציון