יצחקי. עשה סוף לבצורת
יצחקי. עשה סוף לבצורתצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

לא יוונים, אבל ניצחון זה ניצחון. שלושה חודשים לא כבשה מכבי ת"א שער באצטדיונם הביתי העונה, אצטדיון נתניה, במסגרת ליגת העל שבכדורגל. בצורת שהסתיימה הערב (מוצאי שבת), עם שער של ברק יצחקי בדקה ה-52.

אחרי ההפסד המפתיע של הפועל באר שבע במחזור האחרון להפועל רעננה, הצהובים מתל אביב עלו למשחק הערב מול מ.ס אשדוד, כשהם מקווים לקזז את ההפרש ל-6 נקודות בלבד, באופן זמני, עד שהאלופה מבאר שבע תשחק גם היא.

מול אשדוד החלשה, שלא ניצחה את המכבים מתל אביב באצטדיונם הביתי מאז חודש נובמבר 2004, זה הספיק לניצחון קטן, אבל ביכולת הזו - התואר עדיין רחוק.

לצד הניצחון, נראה שבמכבי תל אביב צריכים לדאוג מסיבה אחרת - מיעוט קהל האוהדים, שיא שלילי מזה הרבה מאוד זמן. קצת יותר מ-6,000 אוהדים הגיעו לאצטדיון בנתניה, כשיותר מ-5,000 מנויים החליטו שלא לממש את זכותם ולהגיע למשחק. סיבה לדאגה. ביכולת כמו הערב, אי אפשר לבוא בתלונות לאוהדים.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל שבכדורגל, נפרדו הפועל אשקלון והפועל כפר סבא בתיקו 0:0. עוד תיקו בליגת העל שבכדורגל שעומדת מתחילת העונה על 38% ממשחקי העונה שמסתיימים בתוצאת תיקו.