טביב. יספוג קנס?
טביב. יספוג קנס?צילום: פלאש 90

עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, תצוגות כדורגל חלשות ואוהדים שזועמים, נראה שמזה הרבה מאוד זמן מצב הרוח בבית"ר ירושלים לא היה כל כך קשה.

הירושלמים שהפסידו הערב (מוצאי שבת) לעירוני קריית שמונה באצטדיונה הביתי, במשחק שהתקיים במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל שבכדורגל, נראו רע מאוד על כר הדשא לכל אורך המשחק.

הרכב משונה, חוסר מוכנות למשחק וחוסר תיאום מוחלט בהגנה, גרמו למארחים הצפוניים לעלות מוקדם על לוח התוצאות משער של מי אם לא אחמד אעבד, בדקה ה-25.

אעבד, שכובש לא מעט מול בית"ר ירושלים, זכה בהמשך המשחק לשריקות בוז רמות, קללות ונהמות, במה שעשוי להוריד ממאזנה של הקבוצה הירושלמית שתי נקודות, בגין עבירות דומות שנעשו בעבר על ידם וכשנגדם עומד עונש על תנאי מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

חמש דקות בתוך המחצית השניה, בדקה ה-50, הכפילה קריית שמונה המארחת את התוצאה שיכלה להיות גבוהה הרבה יותר אילולא שוערה של בית"ר בוריס קליימן.

פיגור שני השערים יחד עם היכולת של השחקנים על כר הדשא והיחס של טביב לאוהדים הירושלמים, הביאו את אלה לקרוא קריאות גזעניות, במטרה לפגוע בבעלים הירושלמי כלכלית, וכרוז המשחק הודיע כי אם ימשיכו בקריאות הללו ייפסק המשחק, זאת על פי הוראת שופט המשחק ועל פי ההנחיה החדשה של ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות.

הקריאות אמנם פסקו, אך גם זה לא עזר לשחקנים הירושלמים על כר הדשא, כשבסיום אלה ירדו עם הפסד נוסף העונה, 0:2 לעירוני קריית שמונה. מעמדו של מאמן הירושלמים, רן בן שמעון מתערער מאוד ולא מן הנמנע שבהמשך השבוע תבוא הודעת הפרידה.

קרית שמונה סופרת חמישה משחקים רצופים ללא הפסד, מה שמעלה אותה זמנית למקום הרביעי בטבלת ליגת העל שבכדורגל. הירושלמים? עם הפסד ליגה רביעי העונה, גם המקום השישי בטבלה נמצא בסכנה.