כנרת בראשי
כנרת בראשיצילום: פלאש 90

עורכת הדין ואשת התקשורת כנרת בראשי אמרה הבוקר (שני) שהפמיניסטיות הקיצוניות מחמירות יותר עם אנשי ימין בכל הקשור לחשדות מיניים, בעוד הן מעניקות "הנחה" לאנשי שמאל וערבים.

בראיון משותף עם איש ערוץ 7, גיל רונן, בתוכנית "עצם העניין" בגלי ישראל, אמרה בראשי למראיין, אלירן טל, כי "הסיקור התקשורתי וההתעסקות בעברייני מין מהצד השמאלי של המפה פחוּת בהרבה" מההתעסקות באנשי ימין. היא הסכימה עם רונן שהחשדות נגד משה איבגי סוקרו בטונים נמוכים יותר מכפי שהיה קורה אם היה מדובר באיש ימין.

"בפרשת איבגי אני מכירה את העובדות מבפנים, אני מכירה אישה ספציפית, ראיתי במו עיני הוכחות חותכות", גילתה. "אני מסתכלת החוצה ומשה איבגי מקבל פרסים... התקשורת לא קוטלת כל שני וחמישי ולא רודפת אחרי משה איבגי. שקט, דממה. לא שאני חושבת שצריכים להיות משפטי שדה – אבל ברגע שהתקשורת נוהגת בצורה מסויימת כלפי חשוד מסויים, היא צריכה לנהוג בדיוק אותו דבר כלפי החשוד האחר".

התחושה שיותר אנשי ימין מטרידים נשים נובעת מ"הסיקור האובססיבי" כלפיהם, העריכה בראשי והסכימה לקביעה שההתעלמות של רוב כלי התקשורת לפני שבועיים מישיבת הוועדה לקידום מעמד האישה בנושא הטרדות מיניות בערים המעורבות הייתה מבישה. "בעיני זה הזוי לגמרי", אמרה.