חושש. ז'אק קופפר
חושש. ז'אק קופפרצילום: חזקי עזרא

ז'אק קופר, יו"ר עמית של הליכוד העולמי וחבר הנהלת ההסתדרות הציונית העולמית, תוקף את החלטת ההסתדרות הציונית העולמית למנות את מנכ"ל בצלם בארה"ב לשעבר ויו"ר צעירי מרץ לשעבר אורי זכי לתפקיד מנהל המחלקה למפעלים ציוניים.

"מדובר בסקנדל, עוד מעט הם יביאו עלינו את אנשי החמאס או את נטורי קרתא להסתדרות הציונית. מי שהביא אותו גם צריך לצאת מההסתדרות הציונית העולמית. היה כאן ניסיון לרצות את מפלגת מרץ ואנחנו נדרוש לבדוק מה קרה כאן והאם מישהו ניסה להשיג שקט תעשייתי ולרצות את מפלגת מרץ.

כל אחד רוצה לשמור על התיק שלו ומנסה להשיג שקט. סיעת הליכוד העולמי בהסתדרות הציונית תביא את הסוגייה הזאת לשולחן הדיונים ותבדוק איך הביאו בוגד כזה להסתדרות הציונית".

קופר מתייחס לועידת השלום הצפויה בפריז ואומר לערוץ 7 שאין ספק כי יתקבלו שם החלטות עוינות לישראל, "הפוליטיקה הצרפתית עוינת את ישראל כבר מזמן הם הכירו בפרלמנט במדינה הפלשתינית הם הצביעו בעד החלטת אונסק"ו והם הצביעו פעמים רבות נגד ישראל כך שברור שאם צרפת החליטה לעשות ועידה בפריז זה לא כדי להביא תועלת למדינת ישראל.

הם רוצים לעזור לחברים שלהם לטרוריסטים הערבים כי הם חושבים שזה יביא להם קולות ערבים בבחירות בצרפת בחודש מאי. הפיגועים בצרפת לא שינו שם מהומה מבחינתם גם ערבים נפגעו בפיגועים ולכן אין את מי להאשים. הם לא מסוגלים להלחם בפיגועים אז הם רוצים להתחבר אליהם".

מההסתדרות הציונית נמסר בתגובה כי "הנהלת ההסתדרות אישרה את המינוי".