חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב אומר בראיון לערוץ 7 כי הוא מתבייש בועידה המדינית שתתכנס בארצו.

"הועידה הזאת היא בושה. זו לא ועידה של שלום אלא בושה בינלאומית. הנשיא אובמה נכשל באלף אחוז בכל מה שעשה במזרח התיכון. הוא השאיר אחריו בסוריה ארבע מאות אלף הרוגים וכל הרוצחים מתהלכים חופשי ועכשיו כמה ימים לפני תום כהונתו הוא רוצה להגיע לוועידה ולכפות על ישראל הסדר של חזרה לגבולות 67׳, לגבולות אושוויץ״.

חביב מדגיש, אבל לא צריך להיבהל, זה לא יעזור. ירושלים תישאר בירת ישראל מאוחדת לנצח".

לדבריו לישראל יש ידידים רבים גם בצרפת שיעמדו לצדה בעת הזאת, על רקע ההחלטה האנטי ישראלית שהתקבלה באו״ם. ״כחבר פרלמנט אני מקבל הרבה טלפונים מחברי פרלמנט צרפתים לא יהודים שאומרים לי שהם לא מבינים את ההחלטה במועצת האו"ם שזו בושה ונחצו כל הגבולות האפשריים.

״הועידה בפריז מיועדת לכפות על ישראל הסדרים. אבל ברוך ה' יש נשיא חדש שקוראים לו טראמפ שאמר את הדברים בשם המדינה הכי גדולה בעולם ואני משוכנע שהוא יעביר את השגרירות לירושלים וזה לא יעזור. לצערי צרפת נותנת שוב פרס לטרור. חווינו בצרפת פיגועים עם 250 הרוגים בשנה וחצי האחרונות, פיגועי דקירה ודריסה כמו בארץ. בבסטיליה נרצחו שמונים וארבעה אזרחים ואנחנו נותנים פרס לג'יהאדיסטים האלה.

״הם הורגים אותנו ומקבלים פרס, הם מקבלים את המדינה הפלשתינית ואת ירושלים שתהיה לבירה מוסלמית שזה שקר היסטורי בושה וחרפה. כל זה כמובן לא יעזור כי ישראל ברוך ה' מדינה מאוד חזקה אבל זו בושה גדולה", מוסיף חביב.

חביב מציין כי מנהיגים רבים בצרפת מחזקים את נתניהו, "בעוד כמה שעות אני אהיה אצל ראש הממשלה עם כריסטיאן אסטרוסי, ראש העיר לשעבר של ניס בזמן הטבח והיום נשיא מחוז קוט ד'אזור האזור הכי גדול בצרפת ממונקו עד מרסיי שזה שבעה מליון תושבים יש שם עשרות ערים בתוכם ניס מרסיי וטולוז.

הוא מגיע במיוחד כדי לתמוך בבנימין נתניהו לתמוך במהלך הישראלי של ריבונות ישראלית בירושלים ולא רק זה אני חושב שהיום צריך ללכת עוד צעד אחד קדימה יש את אזורי הגושים ביהודה ושומרון וגם בהם צריך להחיל את הריבונות. אני אזרח כמובן גם ישראלי אבל גם חבר פרלמנט צרפתי וראינו עד היום ששום ויתור לא עוזר ראינו את זה בעבר ורואים את זה בעתיד העולם לצערי עובד רק עם כוח ולא עם הגיון, כי אם היה הגיון כבר מזמן היינו מגיעים לשלום אלה העובדות בשטח".