דלתות דרור
דלתות דרורצילום: יח"צ

עולם עיצוב הפנים בשנים האחרונות מודע היטב לחשיבות שיש לבחירה נכונה ומושכלת של דלתות איכותיות לבית, הן דלתות כניסה והן דלתות פנים.

אם בעבר הדלתות לא היו מקבלות התייחסות נאותה – הרי שכיום אי אפשר להתעלם מהנוכחות שלהן בבית ויש להן תרומה רבה למראה הכולל של הבית. מכיוון שהדלתות נמצאות בשימוש רב עת הן נפתחות ונסגרות (ללא קשר לאופי החדרים שביניהם הן מפרידות) הרי שבלאי ושחיקה עלולים להופיע וכאן נכנס לתמונה הפרמטר של איכות הדלת.

אז איך אפשר לדעת שהדלתות הנבחרות אכן איכותיות, טובות ועמידות?

דלתות איטלקיות
דלתות איטלקיותצילום: יח"צ

כנסו והתרשמו ממבחר דלתות פנים איטלקיות איכותיות

כיום רוב הדלתות בארץ מיובאות מחוץ לארץ וחשוב מאד להקפיד שהבחירה תהיה של דלתות המיובאות ממדינה שאיכות הייצור בה ידועה כגבוהה – כמו איטליה. ישנם אנשים רבים אשר מעדיפים לרכוש דלתות במחירים מוזלים ואין להם ברירה אלא להתפשר על איכות הדלת.

בחירה כזאת מועדת מראש לכישלון ואנשים רבים מוצאים את עצמם מתחרטים על בחירה של דלת זולה שיש צורך להשקיע רבות בתיקונים או תחזוקה שלה. אנשים אלה יעדיפו לרכוש דלתות המיובאות מסין ואין להשוות בין איכות הדלתות פנים המיוצרות באיטליה לבין אלה המיוצרות בסין.

כאשר מעוניינים להשוות בין דלתות המיובאות מאיטליה לבין דלתות המיובאות מסין אפשר להתייחס לכמה פרמטרים חשובים.

סגנונות עיצוב ישראלים. דלתות דרור
סגנונות עיצוב ישראלים. דלתות דרורצילום: יח"צ

חומר הגלם הוא הנושא שמהווה את הבסיס לשיח בנושא דלתות. חומרי הגלם האיטלקיים ידועים בהיותם איכותיים ביותר ועומדים בתקנים אמריקאים ואירופיים מחמירים.

ישנו פיקוח הדוק על ייצור של כל חומרי הגלם בכל אירופה, מה שאי אפשר לומר על סין. שוק התעשייה בסין פרוץ ונעשה בו שימוש בחומרי גלם זולים שלא תמיד ניתן להתחקות אחר המקור שלהם כדי לאמוד את איכותם ואת טווח העמידות שלהם.

את אותו הדבר אפשר לומר על רמת הגימור של הדלתות המיוצרות באיטליה - רמת גימור גבוהה במיוחד ויש אחריות על כך שהגימור יישאר עמיד למשך שנים רבות.

סגנונות העיצוב הישראליים מתאימים וחופפים במקרים רבים לסגנונות העיצוב האירופיים בכלל ולאיטלקיים בפרט. רעיונות עיצוביים רבים מסתמכים על טרנדים ואופנות שמקורם בתחום העיצוב האיטלקי ונושא זה תקף גם בעולם עיצוב הדלתות מכל הסוגים. סגנונות עיצוב אלה נשמרים כבר כמה עשורי שנים באיטליה, מה שמאפשר חזרה לרעיונות וינטג' או עיצובי דלתות שהיו נפוצים בעבר.

פסי הייצור באיטליה נשמרים וכאשר מתחלפים הטרנדים - עדיין אפשר להשיג דלתות בעיצוב שהיה נהוג בעבר. בד בבד עם השמירה על פסי הייצור המסורתיים והיציבים - תמיד ישנה התעדכנות של השוק, כניסה של רעיונות חדשים, שימוש בחומרי גלם שטרם נראו וכמובן היצמדות והתאמה לתחום העיצוב העולמי.

אין ספק שכאשר מגיע הזמן לבחור דלתות פנים לבית - חשוב לבחור את הדלת פנים האיכותית ביותר לצד העיצוב שהכי מתאים ומשקף את ההעדפות והטעם האישי של הלקוח. בחירה בדלתות המיוצרות בתקנים מחמירים ורכישה מחברה הנותנת אחריות, תמיכה ושירות - הכרחיות כדי לוודא שהדלת שנרכשת תחזיק מעמד זמן רב ותמיד יהיה אל מי לפנות בכל שאלה או נושא.

בחירה של החברה המספקת את הדלתות היא בחירה מהותית וחשובה מאין כמוה. חברה המעדיפה לייבא דלתות איכותיות מאיטליה או ממדינות אחרות שניתן לייבא מהן דלתות איכותיות, עמידות וחזקות – חורטת על דגלה את הנושא של השירות והאמון של הלקוח ומעידה בכך ששביעות הרצון של הלקוח היא אחד הדברים החשובים ביותר עבורה, אם לא החשוב ביותר.

המאמר נכתב על ידיי חברת דלתות דרור