רכזות בעזרא מספרות על חודש ארגון

הן מאותו הבית, הן קיבלו את אותו חינוך אבל כל אחת יש הדרך משלה להוביל את הסניף של כל אחת לרגע השיא של השנה, שבת ארגון.

שיראל בן שטרית מרכזת סניף קרית מנחם, הדר בן שטרית מרכזת סניף אשדוד, מספרות על איך הן מתמודדות עם הלחץ של החודש הכי לחוץ והכי מאתגר שלו חיכו והנה הגיעו לשיאו. מה המורל הכי נשמע בבית והאם מפרגנות אחת לשנייה?.

בימים אלו ניצבים אלפי חניכי תנועת הנוער עזרא וצוותי ההדרכה בשיאו של חודש הארגון הצפוי להיחתם בשבת פרשת מקץ שיעסוק השנה בדבקות.

חודש ארגון זהו חודש שבו החניכים לומדים, מעמיקים ועוסקים במשך כל החודש בנושא שנבחר לנושא ערכי שנתי המלווה את חניכי התנועה. החניכים נפגשים פעמיים בשבוע בסניף ומשתתפים בפעולה ערכית, חווייתית ועשירה. כמו כן בחודש זה החניכים צובעים את קירות הסניף, עושים דגלנות והופעות והכל במטרה להעצים ולהטמיע את נושא חודש "הדבקות".

דבקות מייצגת את היכולת להתמקד ולהעמיק באותו תחום. להתמקד ולהצליח בתחום אחד אותו אנו בוחרים בחיים וכן להיות הכי טובים בו ומשם להמשיך למטרות הבאות. דבקות הינה היכולת לדבוק במטרה, לדבוק בעצמי, לדבוק בחברה וכמובן דבקות בקב"ה.

שאול דה-מלאך, מזכ"ל תנועת עזרא בירך על עבודת רכזות התנועה "זאת הזדמנות מצוינת להזכיר לנו שתפקיד המרכזת הוא גולת הכותרת לשירות הלאומי. אנחנו עושים הכל על מנת שהמרכזות שלנו יקבלו את הליווי והמעטפת החשובים והמשמעותיים ביותר על מנת להצליח בתפקידם".

"משמח לראות ששתי אחיות מגיעות לתפקיד כזה, שנה אחרי שנה כנראה שאנחנו בכיוון הנכון וזו הזדמנות להודות למי שהרבה פעמים נשכח אבל נושא גם הוא בנטל התפקיד המשמעותי וזה משפחות המרכזות. ההורים התומכים והסביבה התומכת שמאפשרת למרכזות הסניפים להוביל את הסניפים באופן המדהים והמיוחד בו הן עושות זאת", הוסיף.