בגאצקיס. לוקח את המשחק ברצינות
בגאצקיס. לוקח את המשחק ברצינותצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מכבי תל אביב לוקחת במלוא הרצינות את משחק רבע גמר גביע המדינה מחר (שני) מול עירוני נס ציונה מהליגה השנייה.

המאמן איינארס בגאצקיס אמר הערב כי "בשני האימונים האחרונים, אתמול והיום, עבדנו על ייצוב המשחק שלנו. הגנה טובה מתחילה מהתקפה חכמה. אנחנו צריכים לשחק כדורסל מהיר, אבל גם לשלוט ברגשות שלנו. משחק מהיר לא אומר בהכרח שחייבים לקחת זריקה מהירה אם היא לא טובה".

הוא הבהיר, "נכניס קצת דברים חדשים בהתקפה ובהגנה, אבל בעיקר צריך לייצב את הקבוצה. באסקוניה היתה הפסד קשה, אבל זה העבר. צריך לנתח מה עשינו טוב ומה רע ולהתמקד במשחק הבא. אנחנו חייבים לכבד את עצמנו ואת המועדון".

בגאצקיס סיפר על האימונים. "התאמנו היום בצורה אינטנסיבית במשך שעה ו-35 דקות, ואז התחילו קצת לעשות שטויות אז עצרתי את האימון. אני רוצה תוך שבועיים שנגיע לאימונים של שעתיים בעצימות גבוהה. אני מאמין שאימונים טובים מביאים למשחקים טובים ולתוצאות טובות. אני לא מאמין בחופשות, אלא בעבודה קשה".

ג'ו אלכסנדר, שיחזור מחר לסגל אחרי פציעה אמר, "אני בהחלט נרגש לחזור. אני מרגיש טוב ומקווה שלא ייקח לי הרבה זמן להיכנס לקצב, אעשה כל מה שאני יכול כדי לתרום. כשעושים שינויים באמצע השנה זה לא קל, בטח כשעושים אותם כמה פעמים, כי יש הרבה התאמות וזה לוקח זמן. המאמן בגאצקיס מביא איתו אנרגיה טובה, חיים חדשים וגם תקווה לקבוצה".

מי שלא יירשמו מחר למשחק, הם דגן יבזורי ומאיק צירבס. שניהם כך נראה, גם בדרך החוצה מהקבוצה.

בימים האחרונים התרבו הפרסומים על מעבר צפוי של צירבס למילאנו המעוניינת בשירותיו - וללא ספק הצהובים ישמחו שיהיה מי שישלם את יתרת חוזהו ויאפשר להם לפחות לנסות ולהביא גבוה משמעותי יותר שיסייע להם להציל את העונה האירופית שהיתה כושלת עד כה.