אור בצל
אור בצלעטיפת הסינגל

"אור בצֵל"- סינגל שלישי מתוך האלבום החדש "לשונות של אש", שיראה אור בעוד כחודש. "תמיד לפני הגשם", השיר הראשון ששוחרר מתוך האלבום הקרב, זכה במקום הראשון במצעד ראש השנה של ערוץ 24, אתר MAKO והתחנות האזוריות. יחד עם "פרגולה", השיר השני, הצליחו לגעת באנשים רבים בדרכים שונות.

התגובות החמות על הקליפ בסגנון הדוקומנטרי שביים דורון צברי, ממשיכות להגיע ללא הרף. השיר, המילים, החשיפה, האומץ והכנות הבלתי מתפשרת של אביתר ריגשו, הפתיעו, טלטלו וניסחו עבור רבים את שלעיתים קשה להם לנסח או להעז לומר בעצמם על עצמם. גם בשיר החדש, שיוצא כעת, "אור בצֵל", ממשיך אביתר לגעת בתוך חדרי הלב בלי הרדמה.

האלבום החדש שייראה אור בפברואר הקרוב יושק במופע חגיגי וחד פעמי. אביתר על המופע: עשרים שנה מאז צאת האלבום הראשון, זו סיבה לחגיגה, השקה לאלבום שישי, חדש, זו סיבה כפולה ומכופלת. כל אלבום היה עוד צעד בדרך מלאה בתנועה ושינוי. כל אלבום היה עולם שלם. שיר ועוד שיר. שינויי אישי רגשי מוזיקלי. חושך ואור מעורבבים. פתאום נהיה לי פה ארגז מלא תכשיטים. אוצר.

מאיפה הם באים השירים ? יש לי סיכוי, תתחנני אליי, תחרות כלבים, מתנות, עד מחר, אבא, יפה כלבנה, פרגולה ואור בצֶל מהאלבום החדש. האמת,אני חייב לשירים האלה את חיי. מלא פעמים זה עשה רושם שעכשיו זה נגמר ובסוף זה גדל וגדל. נולד מחדש. המנגינה סוללת את דרכי איתה. היכל התרבות?? כן! לעשות כבוד לדרך, לאנשים שעוברים איתי, לשירים, לים של הרגש, נהר גדול של יצירה משותפת, למתנות הגדולות שהיו כל הדרך. השקה לאלבום החדש, מופע חדש בהפקתו המוזיקלית של אסף אמדורסקי, לבד עם הפסנתר, עם הרכב חדש, הפתעות. לחבר את כל הקצוות. להרים את הכל. להתגלות. לצעוק מעומק תהום עד רום שמיים "תודה" !