בגאצקיס. ניצחון ראשון באירופה
בגאצקיס. ניצחון ראשון באירופהצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

איינארס בגאצקיס, מאמנה של מכבי תל אביב, מרוצה מהניצחון הראשון שלו עם הצהובים ביורוליג הערב (חמישי) על דרושפאקה, אבל יודע שהקבוצה צריכה עוד הרבה שינויים.

"היה פה היום כדורסל איכותי מאוד מצידנו במחצית הראשונה. מסיבה כזו או אחרת, הכל השתנה בחצי השני. התעייפנו, התחלנו לחגוג. לא יודע מה קרה, אבל הרגשתי שהגוף של השחקנים היה על המגרש והנשמה לא. דייויד יודע לנצל מצבים כאלה. אבל אני מרוצה מזה שחזרנו והראינו אישיות ואופי".

"עבדנו מהרגע שהגעתי על להפחית את כמות האיבודים, להיות מרוכזים ומפוקסים בדקות החשובות. כל מה שאנחנו צריכים זה לשלוט בעצמנו. לא לאבד ולא להכריח דברים. סוני ווימס? הוא מסוג השחקנים שצריך לתת לו סוג של חופש על הפרקט. הוא ניצל את המצבים שהיריבה נתנה לו הערב, הגנתית והתקפית", הוסיף בגאצקיס.

דיוויד בלאט המאמן המפסיד סיכם, "מבחינת האוהדים היה משחק מצויין. היה בו כמעט הכל - מהלכים נהדרים, תחרותיות בשני הצדדים וסיום מעניין במיוחד. לשחקנים, ולא משנה מאיזו קבוצה כיף לשחק ביד אליהו. מזל טוב לבגאצקיס על הניצחון הראשון שלו במכבי ביורוליג".

"מצידנו, נתנו הכל כדי לחזור למשחק ואפילו להוביל במשחק ב-7 נקודות, ואני חושב שעשינו טעויות בסוף בהגנה שעלו לנו במשחק. אחרי מחצית מאוד טובה של מכבי תל אביב ורעה שלנו, היה חסר לנו גרוש ללירה", אמר בלאט.

צפו במסיבת העיתונאים המלאה שלאחר המשחק: