נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, הגיע היום (שישי) למושב נוב שברמת הגולן לביקור תנחומים אצל משפחת בן ארי לאחר פטירתו השבוע של רס״ן חגי בן ארי.

רס״ן בן ארי הי"ד, מפקד סיירת הצנחנים נפצע אנושות במבצע צוק איתן. השבוע הוא נפטר בביתו שבמושב כשהוא חבוק על ידי בני משפחתו.

בבית הוריו של חגי, חני ויוני, פגש הנשיא את אלמנתו מוריה, את ילדיו ואת אחיו. "אתם מקור גאווה וכח", אמר הנשיא למשפחת בן ארי. "ההכרות אתכם היא הכרות מסוימת עם חגי. היא חלון אל הנפש של גיבור חיל, אל שורש הקיום שלנו פה בארץ ישראל".

בשיחה עם המשפחה הדגיש הנשיא, "כל חלל שנפער עם לכתו של לוחם הוא חלל בלב כולנו והלב נשבר מול אובדן של מפקד שכזה. חגי היה תפארת בחורינו ויחד עם המדינה כולה ליווינו אתכם בתום המסע הקשה שעברתם לצידו מאז הפציעה בקרב. אנחנו כאן כדי להמשיך וללוות ככל שתאפשרו לנו".

במהלך ביקור הניחומים פגש הנשיא מפקדים בצה״ל שהגיעו גם הם אל המשפחה וכן את השכנים, אנשי ההנהגה הדרוזית של תושבי רמת הגולן, שהגיעו גם הם להביע צער והזדהות.

בשיחה עם המשתתפים על ענייני השעה אמר הנשיא, "יש בינינו מחלוקות. מטבען שהן קשות ביותר ונוקבות. אבל צה"ל הוא לא רק הצבא של כולנו, צה"ל - הוא כולנו. הוא החילוניים והדתיים, הוא הערבים, הבדואים, הדרוזים והצ'רקסים. הוא ישאר כזה, אין לי ספק בכך. המפקדים המובילים את הצבא של כולנו הם מקור השראה וגאווה ואני יודע שאנחנו נמשיך ונשמור עליהם כדי שהם יוכלו לשמור עלינו".