כצפוי. הפועל ירושלים ומכבי ת"א ייפגשו רק בגמר גביע המדינה שבכדורסל, כך נקבע בהגרלה שנערכה הערב (ראשון) בהיכל הפיס ארנה, במחצית המשחק בין הפועל ירושלים למכבי קריית גת.

ההגרלה שנערכה לעיניי מאות מאוהדי ירושלים, הרגיזה עוד לפני שיצאה לדרך את האוהדים המקומיים, זאת מאחר שלטענתם בכל עונה נתקלים הם ביריבות קשות, בעוד הצהובים מת"א זוכים להגרלה נוחה למדי, באופן שלטענתם אינו מקרי כלל.

גם העונה נתקלו האדומים בדרך לשלב חצי הגמר ביריבה דוגמת הפועל תל אביב, בעוד שהתל אביבים הצהובים זכו להגרלה נוחה יותר עת שיחקו בשלב שמינית הגמר מול עירוני נס ציונה מהליגה הלאומית.

האהודים הירושלמים ניחשו וגם צדקו כי היריבה אותה יגרילו בשלב חצי הגמר תהיה הפועל חולון, ולא המכבים מתל אביב או אלה מאשדוד. מקרי? אין לדעת.

את כדורי ההגרלה שלף הפעם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שהיכל הפיס ארנה שבעירו יארח את משחקי חצי הגמר בין ארבע הקבוצות ב-13 לפברואר.

"אנחנו רוצים כל תואר, בכל שנה, תמיד. בטח אם זה תואר שאנחנו מחזיקים בו כבר כמה שנים טובות ברצף", אמר הקפטן גיא פניני מיד עם היוודע תוצאת ההגרלה.

עוד אמר פניני על היריבה מאשדוד, אותה פגשו העונה במסגרת הליגה וניצחו בקושי רב בתוצאה 66:72, כי "אשדוד זו משוכה קשה מאוד, הרבה יותר ממה שחושבים, ואני עדיין זוכר היטב כמה קשה היה לנו מולה בליגה העונה. למרות זאת, אנחנו הפייבוריטים ונבוא למשחק הזה מוכנים. אני מקווה שהאוהדים שלנו יעשו את שלהם וייתנו לנו תחושה של בית גם בארנה. הם הוכיחו שהם יודעים לעשות זאת בעבר".

כזכור, מכבי זכתה בגביע המדינה ב-7 השנים האחרונות ברצף, ואף מוליכה בטבלת הזכיות ההיסטורית עם 43 הנפות בכל תולדותיה. האם בגמר יהיה מפגש ענקיות בין הירושלמים לתל אביבים, או שמא מישהי תפתיע?