אוהדי בית"ר (ארכיון), איך תיגמר העונה שלהם?
אוהדי בית"ר (ארכיון), איך תיגמר העונה שלהם?צילום: פלאש 90

חמישה מורחקים, בהם שלושה שחקני שדה. שתי בעיטות עונשין מ-11 מטרים, מתוכן רק אחת נכנסה פנימה ויכולת מפתיעה של קבוצה אחת בעוד השניה ממשיכה לאכזב. זהו התקציר למשחק המוזר ביותר שנצפה בשנים האחרונות בליגת העל שבכדורגל.

במשחק שהתקיים באצטדיון סלה שבאשקלון, במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל שבכדורגל, התארחה בית"ר ירושלים אצל אשקלון המקומית, וביחד השתיים סיפקו את המשחק המוזר ביותר שראינו בשנים האחרונות בכדורגל הישראלי, והיו מועמדים לא מעטים לתואר המפוקפק הזה.

הכל החל בדקה ה-61, אז הורחק מירקו אורמוש בכרטיס צהוב שני והותיר את האשקלונים שהובילו בתוצאה המפתיעה, 0:1 על בית"ר ירושלים, בעשרה שחקנים.

מצד אחד הירושלמים לחצו לנסות לכבוש ואולי אף להפוך את התוצאה, בעוד האשקלונים רק רצו להעביר את הזמן, והמשחק החל להתחמם על כר הדשא.

שריקה גבולית לבעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות בית"ר שנשרקה בדקה ה-82 הוציאה את האשקלונים המקומיים מדעתם, ונתנה את האות לאיבוד העשתונות ולתחילת הבלאגן על כר הדשא.

לא פחות משני שחקנים נוספים ראו את הכרטיס האדום לעברם, תומר סוויסה ומושיקו לוגאסי, ויחד עם צוות האימון שלהם שהחליף מילים עם שופטי המשחק, המאמן יובל נעים ועוזרו אלי לוי, המשחק היה נראה קרוב לפיצוץ.

אוהדי אשקלון רתחו וכמעט שפרצו פנימה אל כר הדשא, כשאלה אף השליכו חפצים אל עבר קוון המשחק, במה שייכנס בוודאי לדו"ח השיפוט ויטיל קנס כספי כבד על האשקלונים.

גם יתרון מספרי של שחקנים לא עזר לירושלמים שהציגו שוב משחק חלש מאוד ונעצרו לאחר שני ניצחונות רצופים, בליגה על מכבי ת"א ובגביע על הפועל כפר סבא. הטבלה, במקרה של בית"ר, לא משקרת.

השינויים בינואר יצילו לבית"ר ולאוהדים המסורים את העונה?