מעיד. עמוס רגב
מעיד. עמוס רגבצילום: משה שי, פלאש 90

עורך העיתון "ישראל היום", עמוס רגב, הגיע הבוקר (שלישי) למשרדי יחידת להב 433 של המשטרה בלוד על מנת למסור עדות במסגרת פרשה 2000 הנחקרת בימים אלו.

רגב צפוי להישאל על ידי חוקרי המשטרה על נושאים שעלו במסגרת הקלטות הפגישות בין מו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס ובין ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אתמול הגיע למשרדי להב 433 לצורך מסירת עדות עורך העיתון "ידיעות אחרונות", רון ירון. הבוקר צפוי להיחקר באזהרה בפעם החמישית במסגרת אותה פרשה מו"ל "ידיעות אחרונות", ארנון מוזס.

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך התייחס הבוקר במהלך סיור ברהט לחקירה ואמר כי היא "לא תהיה ארוכה מאוד". המפכ"ל ציין כי ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב מני יצחקי, הצפוי לפרוש השנה, ישאר בתפקידו עד לסיום חקירה זו.

מוקד החקירה בפרשה 2000 הוא כאמור שורה של פגישות שנערכו עד לפני כשנתיים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ובין מוזס, ואשר הקלטותיהן נתפסו על ידי המשטרה.

בפגישות אלו שוחחו השניים על עסקה שלכאורה היתה צריכה לכלול פגיעה בתפוצתו של העיתון ישראל היום וצמצומו, ומנגד מתן סיקור חיובי לנתניהו בעיתון ידיעות אחרונות, אשר הוביל לאורך השנים קו לעומתי חריף לראש הממשלה.